Az eredeti brit TVR halála óta már sokadjára cserél gazdát a gyártó.
Újabb Leapmotor típust lepleztek le rövid időn belül, így pedig már nem lehet kétségünk, hogy elkezdték azt az offenzívát, amiről Tavares is beszélt.
A gyártók és a kereskedők saját regisztrációs forgalomba helyezéseikkel szépítik meg a teljesen elektromos (BEV) autók értékesítési adatait a német gépjárműipari szakmai képviseleti szervezet, a ZDK kimutatása szerint.
A bizonytalanságok miatt a legtöbben még mindig a benzines autókat keresik.
A trükk persze nem új, maximum a Maserati felfrissített villanyosában, ami eddig állandóan hajtotta mind a négy kereket.
Gondoltam felkapom a fülesem, hogy meghallgassam a visszatérő Renault 5 Turbo 3E első dinamikus kisfilmjét. Aztán leesett…
Nem csak a BYD, de a Chery is külön munkacsoportot állított a szilárdtest akkumulátorok fejlesztésére, és úgy tűnik, jó úton haladnak.
Mostanáig összesen több mint 93 ezer gépkocsit szereltek fel zöld rendszámmal Magyarországon, a villanyautók száma két év alatt megduplázódott.
Nem elég a felszín alatt fejleszteni. Az eladásokhoz vonzó külső is kell, és ki tudná ezt jobban, mint a Renault.
Még csak most debütáltak az európai piacokon, de máris új modellel jelentkezik a Müncheni Autószalonon a Leapmotor.