Az elektromos autók drágák, ez szinte már közhely, és ez az első vásárlói érv az ellen, hogy az autósok lecseréljék hagyományos kocsijaikat a közeljövőben. A gyorsabb piaci térhódítást gátló másik tényező pedig az, hogy a többségük túl nagy, kilógnak a legnépszerűbb, „B” szegmensből.
Ha előre mondják se hittem volna el, hogy frissen nyílt cseresznyevirágok termése fog hullani elektromos japán tesztautómra, de így lett.
Azt is vizsgálja az amerikai gyártó, hogy a tehetős ügyfeleket vonzza-e az online értékesítési forma Európában.
Még odébb van az első Sony modell legördülése, de máris beavattak minket 2028-as terveikbe.
Már a dél-koreai leleplezésekor érezni lehetett, hogy a Casper mini crossover remekül tudna működni Európában is, akár villanyautóként is.
Független dizájner képzelte el, hogy milyen lehetne a közbeszéd általános csúnyaautója, a mindenki által jól ismert Fiat Multipla.
Sötét részletekkel, sportos kiegészítőkkel bővül a tisztán elektromos Hyundai Kona európai kínálata.
Carlos Tavares vezérigazgató szerint vérfürdőt rendez, aki a saját költségei alá csökkenti az árait.
A február elején induló program tisztán elektromos személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz megvásárlásához biztosít vissza nem térítendő állami hozzájárulást vállalkozások számára - olvasható az Energiaügyi Minisztérium (EM) közösségi oldalának pénteki bejegyzésében.
Tényleg komolyan gondolja a villany hot hatch szerepet a Hyundai, ugyanis olyan kiegészítőket mutattak be az Ioniq 5 N-hez Tokióban, amiket egy rendes versenyautó is megirigyelne.