Az elmúlt évtizedben az autógyártók által a járművek tömegének csökkentésében elért eredmények a villanyautók megjelenésével úgy foszlottak szerte, mint a pókháló az esőben. A több tonnás gépek veszélyeztetik a biztonságot és jobban szennyezik a környezetet elvártnál.
Egy lítium-ion akkumulátor lángralobbanását szinte lehetetlen eloltani. Miért van ez, hogy kezelik ezt a tűzoltók és mit lehet tenni, hogy minimalizáljuk a kockázatot?
A Kia Európába hozza a Plug&Charge-ot. A szolgáltatás az EV9 bevezetésével érkezik a márka európai kínálatába, majd fokozatosan kiterjed a Kia teljes villanyautó kínálatára.
Egyre több a friss villanyautós startup, akik egymásra licitálva igyekeznek egyre több látványos kütyüvel lenyűgözni a vásárlókat, és úgy tűnik, hogy ezzel a hagyományos gyártók is próbálják tartani a tempót.
A Mazda egyik csúcsvezetője úgy véli, az autósok többségének nincs szüksége nagy hatótávolságú elektromos gépkocsikra.
Folyamatosan nő az érdeklődés a villanyautók iránt Magyarországon, ezért összeállítottuk, hogy november végén és december elején milyen elektromos autókat vehetünk a legolcsóbban (8 és 18 millió forint között) itthon.
Nyilván ezeknek a Kínában gyártott modelleknek a nagy része teljesen elektromos lehet.
No, ezt nem én állítom, bár erősen gyanítottam, hanem a Polestar felmérése, amiben amerikai tulajdonosokat kérdeztek, hogy miért vásároltak elektromos autót.
A Volvo Cars 10 milliárd svéd korona értékű beruházással készíti fel torslandai üzemét a márka új generációs, tisztán elektromos típusainak a gyártására.
Az európai autóbeszállítók szövetsége (Clepa) hatástanulmányt készíttetett a PwC piackutatóval, arról, hogyan befolyásolja az európai autóipari munkahelyek jövőjét a teljesen elektromos autók gyártására történő áttérés.