A Volkswagen Polo kategóriájának egyik legsikeresebb modelljévé vált, miután 1975 óta több mint 20 millió talált gazdára. A kisautó a hat generációja révén mindig is a megfizethető mobilitást, az időtlen dizájnt és az úttörő technológiát képviselte.
A döntés hátterében az áll, hogy német vállalat a kis, megfizethető villanyautókra helyezi át a hangsúlyt a spanyolországi gyárában.
Váratlanul izgalmas színben, nagy felniken járt nálam a Volkswagen Polo, hogy emlékeztessen: még mindig a szegmens egyik legfinomabb autója.
A Volkswagen piacra dobta az új Polót, melyben alapfelszereltség egy olyan eszközrendszer, ami nem éppen mindennapos ebben a kategóriában.
Akkoriban többet bohóckodtak a németek is, a Polo Harlekin tarka lemezei pedig mélyen beleitták magukat a Volkswagen szubkultúrába.
A Polo vitathatatlanul piacvezető a kisautók között már évtizedek óta. Nincs ez másként a hatodik generációs Volkswagennel sem. Egyliteres turbós motorral és közepes felszereltséggel tettük próbára.
A Volkswagen Motorsport végzett az Polo GTi R5 első tesztjével, az autó részt vesz majd a jövő évi WRC2 bajnokságban.
A kisautó Berlinben bemutatott hatodik generációja megkapta a moduláris MQB padlólemezt és a legkorszerűbb motorokat, vezetéstámogató rendszereket is.
A márka új kisautója tágasabb, könnyebb és takarékosabb lesz a réginél, és rengeteg új technológiával is gazdagodik. A világpremierjét a szeptemberi Frankfurti Autószalonon tartják.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) nem engedélyezte a 2017-es autó utólagos homologizációját.