Lexus UX

3000 km távolságból rendezi a blogger a vadonatúj Lexus fotózását

2018.09.24.

Új kompakt crossovere, az UX bemutatásának alkalmából a világ legzöldebb luxusautómárkájaként számon tartott, ám a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségéről is ismert Lexus egy nemzetközileg rendkívüli ismertségre szert tett pánikbeteg bloggert, JacquiKennyt kérte fel a fotózás megrendezésére.

Az agorafóbiás utazóként (The AgoraphobicTraveller) ismert fotóstehetség és influencer együttműködésével a világ valószínűleg első távirányítással rendezett fotózása zajlott le. Ez az akció is a Lexus UX jellemző tulajdonságait testesítette meg, hiszen résztvevői vállalták a kihívást, és nem hagyták, hogy a körülmények befolyással legyenek terveikre.

JacquiKenny az internet segítségével fedezi fel a világot, és londoni otthonában ülve készít lenyűgöző képeket a világ minden tájáról. Művészetének kiteljesedése érdekében Jacquit egy 360 fokos videokamerával felszerelt Lexus UX vitte digitális utazásra Lanzarote csodálatos szigetére, egy olyan helyre, ahol még soha nem járt. Jacqui a modern technológia határait feszegetve a sziget számos pontján 3000 kilométer távolságból irányította a fotózást, különleges életstílus-képeket készítve az UX-szel.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy az új UX bemutatásának alkalmából a Lexusszal működhetek együtt a távolról rendezett fotózás kapcsán.”– fogalmaz JacquiKenny, az agorafóbiás (pánikbeteg, otthonát és megszokott környezetét rendkívül nehezen elhagyó) utazó. „Az agorafóbiám miatt a távoli utazások gyakran problémát jelentenek számomra, éppen ezért izgalmas lehetőség ezzel az új módszerrel felfedezni a világot. A folyamat során ráadásul különleges és meglepő dolgokra bukkanhatok.”- teszi hozzá.

A dinamikus UX-et úgy tervezték, hogy lendületes, magával ragadó vezetési élményt nyújtson, ugyanakkor a Lexusokra jellemzően nyugodtan „viselkedjen”, így különleges belépőmodellje lesz a luxus kompakt crossover kategóriának. Az autó a márkára jellemző innovatív luxus és biztonság mellett merészen új formai elemek és ultratakarékos új hajtásláncok kombinációját kínálja.

„A Lexus UX azoknak a modern urbánus felfedezőknek készült, akik a luxus friss, kortárs és dinamikus megtestesülését keresik az autózásban.”– avat be ChikaKako, a Lexus International igazgató alelnöke, és az UX főmérnöke. „Az UX-et olyan fiatal vásárlók számára terveztük, akik nemcsak az újat és az izgalmasat, de az életstílusuknak is megfelelő dolgokat keresik.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
Németországnak nem sikerült elérnie kitűzött klímaterveit, úgyhogy egészen szokatlan tervekkel....
2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....