hajó
Neonfényes utcák, szélesen terpesztő Testarossák, pálmafák és a romlott klubbok. Valahonnan ebből a világból lép ki, vagy inkább lép ránk a Boaterhome, amiből meglepő módon 21 darabot is legyártottak a 80-as években. Volt tehát 21 szerencsés fazon a világ túlsó felén, aki cseppet sem volt hajlandó alábbhagyni igényeit, és életét a maximumon kívánta élni. A Boaterhome ugyanis nem más, mint egy Ford Econoline alvázra épített teherautó, ami egy óriási hajót visz a hátulján. De nem is akárhogyan. Ember legyen a talpán, aki megmondja, hogy valóban egy hajót hordoz a furgon hátul, annyira passzentosan illeszkedik az egyébként sem túlságosan aerodinamikai elvek szerint megalkotott testhez.
Ugyanakkor, ha valaki megunta a közúti közlekedést, csak lehajtott egy kikötőbe, lekapcsolta a Ford hátulján hordozott hajót, és már száguldozhatott is a nyílt vízeken a kötelezően szárnnyal épített, élénk tengerparti színeket és persze rajtszámot viselő hajóval. Mi felénk biztosan nehézkes lenne egy ekkora monstrummal a közlekedés, de a világ jobbik felén valószínűleg ez sem okozhat túl nagy gondot. Ha pedig megéheznénk, a hajóban egy komplett berendezett otthon várta a szerencsés tulajdonost. A konyhában volt mosogató, tűzhely, sütő és mikrohullámú sütő is. Az étkező kanapéjai kétszemélyes ággyá alakíthatóak voltak, ráadásul hozzá kapcsolódhattak a fő ágyhoz, így akár egy hatalmas fekvőfelületet kialakítva.
Nem akarok belegondolni, hogy miket láthattak ezek az utasterek a 80-as évek Las Vegasában, ahol éppen most kínálnak egy ilyen fennmaradt Boaterhome példányt árverésre. Előzetes kalkulációt nem adott meg a Barrett Jackson, de biztosak lehetünk benne, hogy egy ennyire egyedi járműre még ma is van kereslet. Azon pedig továbbra sem térek nyugovóra, hogy mégis hogyan képes ennyire simán összefolyni a furgon kasznija a hajóéval.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!