Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni.
Forgalmi és nosztalgiajárművek, vezetett csarnoklátogatás és szakmai érdekességek is várják a közönséget szombaton a BKV idei első nyílt napján a Száva kocsiszínben, a budapesti Üllői úton. A nagyközönség 10 év után újra bepillanthat a Száva telephely mozgalmas életébe - tájékoztatta a Budapesti...
Miért áll egy kihegyezett versenyautó egy hófödte versenypályán, és miért sorakoznak mögötte rendőrautók? Kedves sztori a Porsche történelméből.
Új villamos motorkocsival bővül a BKV nosztalgia flottája: az 1531-es pályaszámú villamos jelenleg próbafutásokat végez - tájékoztatta a Budapest Közlekdési Zrt. az MTI-t hétfőn.
Ha az autóbuszok között menő volt faros, akkor az IKARUS babakocsi volt maga a luxus a hiánygazdaságban. A babakocsi gyártás kormányprogram rangjára emelkedett. Az 50-es években dübörgött a Ratkó korszak.
Szerző: Bánffi Tibor
A cikk a „bogárhátú korszakot” összeveti az autó fejlődésének kezdeti időszakával. Elemzi a légellenállás jelentőségét. Az Autó Motor 1939. 11. évf. 1. számából idéztünk.
Miért volt régen művészet, ma pedig csupán gyerekjáték az autóvezetés?
Szerző: Bánffi Tibor
Felújították a 203-as pályaszámú villamosmozdonyot a DKV Debreceni Közlekedési Zrt. munkatársai.
A robot Audija, a Peugeot első SUV-ja és a halról formázott Mercedes is helyet kap a 2000-es évek legfurcsább koncepciói között.
Noha nehéz meghatározni, hogy melyik autótípusokból lesz értékes darab a későbbiekben, sok modell már most is remekül tartja az árát. Persze bármikor közbejöhet egy Halálos Iramban szintű film, ami felborítja a piacot és az egekbe nyomja egy Toyota Supra árát.