Recaro
Ha egy ipar átalakul, az bizony dönti beszállító oldalon is a dominókat. Márpedig az autóipar elindult a zöldítés útján, amibe már egyre kevésbé férnek bele a hot hatchek és egyéb sportautók. Úgyhogy akármennyire is alapvetés volt korábban, hogy egy autó kínálatának csúcsán ott csücsült egy Recaro üléses sport változat, ma már korántsem ez a helyzet. Ennek pedig épp az ipar egyik legnagyobb ásza, a Recaro látta kárát csak hamar, akik épp most adták be csődeljárásukat. Fontos kiemelni, hogy ez csak az autós részleget érinti, a repülő, vonat és gamer ülés üzletágak zakatolnak tovább.
2020-ban már mutatkozott jele a változásoknak, hiszen ekkor egy befektető csoport vásárolta fel a német Recaro cég sportülés üzletágát, ami például a BMW M modelljeibe és a Ford sport modelljeibe is szállított üléseket, illetve a versenyautó építés megkerülhetetlen szereplője volt. A csődeljárás híre meglepte a gyártókat, akik alternatíva nélkül maradtak, de a 215 dolgozót is, akiket nem értesítettek a csődről. A Recaro-t egyébként 1906-ban alapította Wilhelm Reutter, aki karosszérialakatosként kezdte, mígnem vállalkozását felvásárolta a Porsche. Repülőgép üléseket a 70-es évektől gyártanak, és szinte egyeduralkodók a piacon.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!