Opel Rocks-e
Volt idő, amikor még az Opel Adam emelt változatát hívták Rocksnak, a Stellantis megalakulása óta azonban van egy még kisebb autó a német márka kínálatában. Ezt pedig szimplán csak Rocks-e-nek hívják, és tulajdonképpen a híres Citroen Ami mikroautó átjelvényezett változata. Mindössze 2,41 méter hosszú, és minden részlete a spórolásról, a fenntartható autózásról szól. A Stellantis is jól tudja, hogy a villanyos átállás költséges, mind a gyártóknak, mind a vásárolóknak, ezért létrehoztak egy végtelenül leegyszerűsített, költséghatékony városi apróságot, ami Citroen logóval az orrán már tulajdonképpen bevette egész Párizst.
Opelként eddig még nem gurított nagyot, úgyhogy az ultravad, Rocks e-xtreme változattal szeretnék felhívni rá a figyelmet. Még a közösségi médiában indított kampányt az Opel, hogy alkosson a közönség egy igazán vad változatot a Rocks-e-ből, a nyertes pályázatot pedig maga a vezérigazgató, és a dizájnfőnök választotta. Nos, az Opel nem vesztegette az időt, bitang terepgumikat és quadszerű széles, feszes futóművet raktak a mikroautó alá, míg a bódét egy bukócső védi, amiből pedig egy hatalmas szárny ágaskodik ki. Nem maradt el a tetőre szerelt ledhíd sem. Hogy milyen hatással lesz mindez a mindössze 8 lóerős villanymotorra, az kérdéses, minden esetre az biztos, hogy mindössze egyetlen darabot tervez legyártani belőle az Opel.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!