Az eredeti brit TVR halála óta már sokadjára cserél gazdát a gyártó.
A költségcsökkentés már a tervezőasztalon elkezdődik, és ez lehet a Renault versenyképességének kulcsa.
New York bebizonyította, hogy a dugódíj nem csak vitát, hanem eredményt is szülhet. A világ legnagyobb útdíjas szervezete, az IBTTA most a legmagasabb szakmai elismeréssel jutalmazta a város úttörő rendszerét.
Zürich, Cardiff és Párizs új szabályt vezet be: minél nehezebb az autó, annál drágább a parkolás. A városok így üzennek az SUV-k korának – aki többet nyom, többet fizet.
Hiába a megnövelt hatótáv, zöldrendszámát így is elveszítette a BMW amerikai gyártású, plug-in hybrid SUV-ja, ami nagyobb akksija miatt érezhetően nehezebb lett.
A trükk persze nem új, maximum a Maserati felfrissített villanyosában, ami eddig állandóan hajtotta mind a négy kereket.
Nem csak a BYD, de a Chery is külön munkacsoportot állított a szilárdtest akkumulátorok fejlesztésére, és úgy tűnik, jó úton haladnak.
Nem elég a felszín alatt fejleszteni. Az eladásokhoz vonzó külső is kell, és ki tudná ezt jobban, mint a Renault.
Még csak most debütáltak az európai piacokon, de máris új modellel jelentkezik a Müncheni Autószalonon a Leapmotor.
Természetesen közeli rokonságban állna az elektromos Toyota Yarisszal.
