Meghosszabbítanák alkatrészeik felhasználhatóságát, ezzel pedig érdemben javítanának autóik fenntarthatóságán a Mercedesnél a borzasztóan érdekes Tomorrow XX program keretében.
Friss és rendkívül pozitív Leapmotor tapasztalatokkal felvértezve, nagyon kíváncsi voltam, hogy mire képes ez az új kínai gyártó a C10-hez képest a piaci kínálat másik felén a T03-mal. Nos, tanulságos teszthét volt.
2028-tól a brit villanyautósok már nem csak töltenek, hanem minden megtett távolság után fizetnek is – a döntés egész Európa közlekedéspolitikáját átírhatja.
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen lehoztuk a teszthetet babával együtt, és ez abszolút a GC kasztni érdeme.
Az eredeti brit TVR halála óta már sokadjára cserél gazdát a gyártó.
A költségcsökkentés már a tervezőasztalon elkezdődik, és ez lehet a Renault versenyképességének kulcsa.
New York bebizonyította, hogy a dugódíj nem csak vitát, hanem eredményt is szülhet. A világ legnagyobb útdíjas szervezete, az IBTTA most a legmagasabb szakmai elismeréssel jutalmazta a város úttörő rendszerét.
Zürich, Cardiff és Párizs új szabályt vezet be: minél nehezebb az autó, annál drágább a parkolás. A városok így üzennek az SUV-k korának – aki többet nyom, többet fizet.
Hiába a megnövelt hatótáv, zöldrendszámát így is elveszítette a BMW amerikai gyártású, plug-in hybrid SUV-ja, ami nagyobb akksija miatt érezhetően nehezebb lett.
A trükk persze nem új, maximum a Maserati felfrissített villanyosában, ami eddig állandóan hajtotta mind a négy kereket.