BMW Group
„Az elektromos, digitális és körforgásos alapelvekre épülő Neue Klasse modellgeneráció a BMW autóinak következő nemzedékét képviseli” – fogalmazott Adrian van Hooydonk, a BMW Group vezető formatervezője. „A nóvum az egész vállalat számára átírtja a játékszabályokat, ez pedig természetesen a formanyelvben is visszaköszön – legyen szó akár az analóg és a digitális megoldások összefonódásáról, az új bioalapú anyagok használatáról vagy a monolitikus formanyelvről, amely kizárólag a lényegre összpontosít” – tette hozzá.
A BMW Group „FUTURE OF JOY” fantázianévre keresztelt kiállítása olyan munkakörnyezeteket mutat be, amelyekben a bajor prémiummárka tervezőmérnökei a holnapok elektromos, digitális és körforgásos mobilitásának úttörő megoldásait fejlesztik ki. A látogatók betekintést nyerhetnek az új tervezőmérnöki stratégiába és a két tanulmányautó kreatív tervezési folyamataiba, miközben láthatják, hallhatják, érezhetik, megízlelhetik és meg is illatozhatják a Neue Klasse modellgenerációt.
A kiállítás a technológiailag tökéletes termékek megalkotására való törekvést és az embereket középpontba helyező átható élményeket egyaránt bemutatja. Az üdvözlőzóna, amely barátságos virágmotívumokkal köszönti a látogatókat, egy új világba kínál betekintést. Az árkádok között feltűnnek a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó részletei, amelyek a kifinomult illat- és hangélmény harmóniájában azonnal a pozitív, inspiráló jövő érzését keltik a vendégekben. Néhány lépéssel később mindez kézzelfogható valósággá válik: a BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó az elmélyedés, az inspiráció és a megannyi találkozás színhelyeként szolgáló átriumban mutatja be a BMW új, egyszerre letisztult, elegáns és időtlen formanyelvét.
A „FUTURE OF JOY” kiállítás utasterébe érkezve a látogatókat egy melegebb színvilág fogadja, elsősorban citrom- és narancssárga tónusokkal. Az utasteret és karosszériát, árnyalatokat és felszereltségeket, valamint felhasználói felületeket és hangzásvilágot is érintő, különféle tervezési fázisokon át tartó utazás során a vendégek testközelből élhetik át, amint a különálló kategóriák egy holisztikus felhasználói élményt ígérő egésszé állnak össze. A BMW Vision Neue Klasse tanulmányautó citromsárga és a BMW Vision Neue Klasse X tanulmányautó narancssárga színvilágát eközben páratlan fényshow eleveníti meg. A kiállítótér tükröződő, matt ezüst mennyezete a végtelen tér érzését kelti és fokozza a harmóniát ember és technológia között. A két tanulmányautó fenntartható szín- és anyagmintái, a munka- és tervezési folyamatokról készült műalkotások, valamint a multimédiás bemutatók lehetővé teszik, hogy a vendégek elmerüljenek a Neue Klasse modellgenerációt átható pozitív könnyedség érzésében.
A BMW Group tervezőmérnökei számára a milánói dizájnhét az egyik legfontosabb inspirációforrás, amely a divat, a művészet és az építészet területein alkotó más tervezőkkel, illetve kreatív elmékkel való eszmecserékre is lehetőséget biztosít.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!