Subaru
A Subaru új európai elektromos stratégiája mérföldkő a márka történetében. A vállalat célja, hogy 2030-ra modellkínálatának több mint fele teljesen elektromos legyen, miközben megőrzi azokat az alapértékeket, amelyek miatt a Subaru hű rajongótáborral bír: a biztonságot, a terepképességet és a tartósságot.

A márka európai stratégiája szorosan kapcsolódik az egyre szigorodó uniós kibocsátási normákhoz és a változó fogyasztói igényekhez. A Toyota-val közösen fejlesztett platformokra építve a Subaru egyszerre törekszik a technológiai hatékonyságra és a saját karakterének megőrzésére.
A kommunikáció középpontjában a „Subaru-feeling elektromos formában” üzenet áll: az autózás élménye, stabilitása és kalandfaktora továbbra is meghatározó marad – csak most csendesebben, zéró emisszióval.
Forrás: dunaauto.hu
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!