Vredestein

Golden Dolphin díjat nyert Cannes-ban a Vredestein

2016.10.16.

A Vredestein #ROCKTHEROAD promóciós kampánya keretében forgatott, DJ Hardwell Run Wild című számához készült #ROCKTHEROAD videoklipet Golden Dolphin díjjal jutalmazták a 2016-os Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadón, Integrált kommunikáció kategóriában. A Vredestein több mint 1000 pályamű és 177 kiválasztott produkció elleni versenyben nyerte el a tekintélyes Golden Dolphin díjat, amelyet a tegnap esti ünnepélyes díjátadó gálán adtak át a cannes-i Palm Beachben.

Nem ez az első alkalom, hogy a Vredestein egy videóját ilyen formában ismerték el. 2015-ben két, a Vredestein Quatrac 5 és Vredestein Sportrac 5 termékbemutatóján vetített minifilm nyerte el az Arany díjat a hamburgi World Media fesztiválon. Még abban az évben a filmek elnyerték az Ezüst OttoCar díjat is a frankfurti Autovision fesztiválon. Ilyen előzményekkel szinte elkerülhetetlen volt, hogy a gumiabroncs-gyártó legújabb filmprodukciója is a díjazottak között legyen.

Tízmillió megtekintés - Az amszterdami Sounds Like Film produkciójában készült Run Wild videoklipet 2016 elején mutatták be, és mindössze négy hónap alatt több mint tízmillió megtekintést ért el a YouTube-on. Ráadásul a híres holland DJ, Hardwell által komponált és Jake Reese által elénekelt aláfestő zene egy hónap alatt bekerült a legjobb 10 közé a dance toplistákon. Az autó és a Vredestein gumiabroncsok mellett a videó főszereplője a gyönyörű spanyol autóversenyző, Carmen Jorda is.

Marco Paracciani, az Apollo Tyres Ltd marketingigazgatója így nyilatkozott: „A díj elismeri a produkciónak azt a kiváló, magas szintű minőségét, amelyet már több mint 10 millió néző is értékelt – rendkívül büszkék és hálásak vagyunk a szavazatukért, hiszen ugyanúgy figyeltünk a produkció prémium minőségére, ahogy azt a Vredestein gumiabroncsok kifejlesztése és marketingje során is tesszük. Minden érdem a helyszíni csapatunkat és a Sounds Like Filmet illeti meg, akik remek munkát végeztek.”

Virtuális verseny - A Run Wild aláfestő zenéjének szövege azt írja le, ahogy Hardwell egy emlékeiben élő nő után kutat – a film pedig videojáték-stílusban készült. Ahhoz, hogy Carmen Jordát behelyezze ebbe a virtuális játékvilágba, Rogier Gerritsen rendező (Sounds Like Film) az összes közeli felvételt háttér-kivetítés technikával vette fel. Ez egy olyan klasszikus hollywoodi technika, amelyet a legnagyobb filmóriások, mint például Hitchcock és Tarantino is használtak.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.25
A kontinens legnevesebb egyetemeit megelőzve ismét az első helyen végzett a győri Széchenyi István....
2024.05.25
A görög autópiacon októberben a Suzuki Vitara volt a legkeresettebb autó, az esztergomi szabadidő-....
2024.05.25
Az AUDI HUNGARIA Zrt. a magyarországi vállalatok számára elérhető társasági adóból (TAO) történő....
2024.05.25
Szomorú látvány minden árpalé-rajongó számára: Geinbergben (Felső-Ausztria) egy kamion elvesztette....
2024.05.25
Volt egy légitársaság, amely 2003-ban egyszeri járatot indított, nagyon egyedi élményt kínált az....
2024.05.24
A prémium autókat nehéz gyorsan megérteni, miért olyan drágák, mitől lenne ez más, mint a többi?....
2024.05.24
Charles Leclerc, a Ferrari hazai környezetben szereplő versenyzője érte el a legjobb köridőt a....
2024.05.24
Hol máshol, mint a Nordschleifén, a sportautók, pláne a Porschék legmérvadóbb játszóterén. ..
2024.05.24
Három európai digitális képzőművészt kért fel a Lexus, hogy teremtsen különleges világot a Lexus....
2024.05.24
2020 júniusában Birgit Lauda úgynevezett kötelesrész pert indított a meghalt férje által alapított....