autósport
Alaposan büntető súlyozva, nagyobb hasmagasságú autóval küzdött Bucsi Attila és a negyedik helyet szerezte meg a piros zászlóval is nehezített időmérőn a Slovakiaringen, a TCR Eastern Europe harmadik fordulójában, majd kétszer is dobogós lett.
A BOP szabálynak, vagyis a kiegyenlített teljesítményrendszernek köszönhetőn a mezőny legnehezebbre hizlalt (1355 kg) és 80 milliméteres hasmagasságra emelt autójával küzdött ellenfeleivel a HUMDA Academy által támogatott 16 éves magyar pilóta.
Az első futamon a M1RA csapat Hyundai N30-as gépével a második sorból, a negyedik helyről rajtolt, de már az első kanyarban dobogósként száguldott. Az utolsó körökben 3,5 másodpercre volt az élenjáró Homola és a második helyezett Kout mögött, amikor a Hyundai Elantrával versenyző szlovák pilóta hatalmas hibázva kicsúszott a kavicsos bukótérbe és befejezte versenyt.
A finisben már egy másodpercen belül volt a magyar pilóta, de az utolsó körben csak megszorongatni tudta, megelőzni nem a TCR bajnok Homolát, a Slovakia Ringen.
A vasárnapi fordított sorrendű rajtnál a nyolcadik helyről indult és olyat manőverezett a magyar pilóta, hogy az első kör haradánál a második helyen autózott. Ezután folyamatosan támadta, majd leelőzte a vezető Kajaia Hondáját, akit a helyi harcos Homola nem tudott a pályán legyőzni. Ám a rajtnál történ kiugrás miatt Kajaia tíz másodperces büntetést kapott, így a győztes Bucsi mellett Homola és Koutek állhatott dobogóra a Slovakiaringen.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!