Mitsubishi Eclipse Cross

Valószínűleg a Mitsubishi egyik legnehezebb döntése lehetett, amikor úgy döntött, hogy kivonul az európai piacokról. Megváltoztak a trendek és igények, amikkel a japán márka nem tudta tartani a tempót, hiába áll szövetségben egy hatalmas európai gyártóval, a Renault-val. Aztán annyit könyörögtek a kereskedők, hogy a Mitsubishi beadta a derekát, és a maradás mellett döntött, ám a mostani kínálatuk már nagyrészt átjelvényezett Renault modellekből áll. Az új Eclipse Cross sem lesz kivétel.

A Renault meglepően korrekt villanyos palettát rakott össze a teljes átalakulása során, és ebből most úgy tűnik, hogy a Mitsubishi is profitálhat. Hátulról nézve szinte teljesen megegyezik a francia és a japán jelvénnyel gyártott modell, elölről viszont jól felismerhetően Mitsubishi jegyeket hordoz a formavilág. Odabent ugyanazt az álló, Android alapú, egyébként remek, 12,3-colos infotainment rendszert kapja, mint a Scenic. Osztoznak a 87 kWh-s NMC akkumulátoron is, ami akár 150 kW-os gyorstöltésre is képes, míg egyetlen villanymotorja 215 lóerős.

Állítólag jövőre befuthat alá a 60 kWh-s kis akksis változat is 168 lóerős villanymotorral párosítva. Már azt is tudni, és persze teljesen logikus is, hogy ugyanúgy a francia Douai gyártósoron készül majd az Eclipse Cross, mint a Scenic. Egyébként a Space Start kivezetésével egyetlen japán építésű Mitsubishi modell marad az európai kínálatukban: az Outlander. Azonban mindenképp üdvözölendő, hogy még próbálják életben tartani a márkát nálunk is. Minél színesebb a kínálat, annál jobb a vevőknek!
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!