BMW Group
A BMW Group 0,7 százalékkal több BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott el világszerte idén áprilisban, mint egy esztendővel ezelőtt: szám szerint 196 179-et. A müncheni központú vállalatcsoport eddigi 2019-es teljesítménye 0,2 százalékos fejlődéssel 801 520 darabra nőtt.
„A BMW X7 iránt mutatkozó ügyfélkereslet magasan várakozásaink feletti, amelynek köszönhetően a BMW X modellcsalád eladási mutatója csak áprilisban több mint 20 százalékkal emelkedett. A BMW 3-as sorozat globális modellváltása a tervek szerint halad, azon piacokon pedig, ahol az új nemzedék már elérhető, ügyfeleink roppant pozitív visszajelzéseket adnak” – mondta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként 2019. április 1-jétől egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért.