Kia
A bemutatott képekből ítélve az új K8-as szedán némileg hordozza magán a Sorento crossover jegyeit, de a megjelenésére mégis használhatjuk a forradalmi jelzőt, mert sok az eltérés a 2021 tavaszán Dél-Koreában piacra dobott elődjéhez képest.

A legradikálisabb változásokat az elülső részben látjuk, ahol szinte teljesen módosult a Kia-dizájn. A hűtőrács nagyon keskeny lett, és a fényszórók függőleges kialakításúak. Utóbbiak ugyancsak Sorentóról vándoroltak át a prémiumos K8-ra. Eltűnt róla a két fényszóró közötti teret díszítő rombuszmintás orrész, helyette sima, két oldalt kissé megtört lemez került. És nagyon figyelemre méltó a fényszórók között, közvetlenül a motorháztető alatt futó LED-szalag is, amely azt az érzetet keltheti, hogy az autó masszívabb és szélesebb is.

Ami a luxusautó autó hátsó részét illetti, itt is vannak változások, bár nem olyan számottevőek, mint elől. A csomagtartó vonala némileg módosult, de a fényszórók megtartották a már megszokott Kia formavilágát.
A belső tér várhatóan nagyon fog hasonlítani a zászlóshajó EV9-es modelléhez. A vásárlók többfajta hajtáslánc közül választhatnak, lesz köztük benzinmotoros és hibrid egyaránt.

Az új Kia K8 hossza körülbelül 5 méter, s részben a hossza, részben a külleme – különösen oldalnézetből – miatt tekintik az autót a Toyota Camry versenytársának.
Az új K8-at még ebben a hónapban tárják a közönség elé, s a bemutatón feltehetően az autó műszaki paraméterei is ismertté válnak, de erősen kétséges, hogy az autó valaha hozzáférhető lesz a magyar vásárlók számára is.