járműgyártó

A Lamborghini megújítja arculatát

2024.04.25.

Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német tulajdonban levő olasz sportautó gyártó.

 

Fotók: Lamborghini

Több mint 20 évvel a legutóbbi frissítés után az Automobili Lamborghini ismét megújítja történelmi logóját. Ez az átalakulás tükrözi a vállalat küldetését, a Driving Humans Beyond-ot, valamint a merész, kiszámíthatatlan és hiteles hozzátartozó jellemzőket. A mottó mögött az a hajlandóság, hogy mindig túllépjünk a határokon, normákon és konvenciókon.

A cég megjelenésének továbbfejlesztése zökkenőmentesen illeszkedik az Automobili Lamborghini Direzione Cor Tauri átfogó átalakítási folyamatába, amely meghatározza a vállalat új, a fenntarthatóságra és a szén-dioxid-mentességre összpontosító irányvonalát. Céljuk egy jövőorientált, generációkon átívelő szerződés megkötése, valamint az innováció és a fenntartható fejlődés ihletforrása és példaképe. Ennek fényében a Sant'Agata Bolognese-i autógyártó messzemenő változtatásokat hajt végre, amelyek nemcsak járműveire, hanem a teljes vállalati identitásra is kiterjednek, beleértve a vállalat kultúráját és értékeit is, és amelyek most szintén új külsőt kapnak.

A bemutatott és az összes hivatalos vállalati csatornán használt új logó nagyobb Lamborghini betűkkel és minimalista, de magabiztos színpalettával rendelkezik. A fehér és a fekete továbbra is a márka egyértelmű identitását szimbolizáló alaptónusok, a sárga és az új arany tónus pedig kiemelő színként szolgál. Az új logó a cég identitásának szerves részévé válik, és a készülő modelleket díszíti majd. Fontos változás a logó közepén látható ikonikus bikát is érinti: a cég digitális érintkezési pontjain most először jelenik meg külön a klasszikus címertől, hogy még jobban előtérbe kerüljön.

De a megújulás a márkaidentitás más területeire is kiterjed. Egy hivatalos Automobili Lamborghini betűtípust terveztek, amely összetéveszthetetlenül felveszi a járművek széleit és vonalait, és teljes összhangban van a Sant'Agata Bolognese autógyártó dizájnnyelvével. Ezen kívül van egy sor új szimbólum is, amelyeket a Centro Stile Lamborghinivel együttműködésben fejlesztettek ki, és először alkalmazzák következetesen az összes digitális márka érintkezési pontján.

A gyors és állandó változások idején az Automobili Lamborghini egy újratervezett logóval készül a jövőre, amely az innovációt és az elszántságot testesíti meg. Ez a stratégiai döntés zökkenőmentesen illeszkedik a Direzione Cor Tauri holisztikus változáshoz való hozzáállásába, és új szakaszt hirdet a vállalat pozíciójában.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.23
Több mint egy évtizede nem változtak akkorát a szabályok, mint amekkorát jövőre fognak. Mutatjuk,....
2025.12.23
A Volkswagen jövőre ünnepli a GTI 50. évfordulóját. Egy exkluzív modell érkezik a jubileumra: a....
2025.12.23
Az Osztrák Autóklub (VCÖ) elemzése szerint Burgenland autópályáin egyes területeken jelentősen....
2025.12.23
Második helyezést ért el Azerbajdzsánban Novák Bence, a Széchenyi István Egyetem járműmérnök....
2025.12.23
A közforgalmú közlekedés jövőjéről szólt a 26. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szegeden. Szóba....
2025.12.23
Az ember mobilitása a talpra állásnál, a lábak mozdításánál, a járás képességénél kezdődik. A....
2025.12.23
Vármegyénk nagyvárosaiban a rendőrök a következő hónapokban több száz gépkocsi esetében ellenőrzik....
2025.12.23
Egy hónap alatt több mint 8 millió forint adomány gyűlt össze a magyar autóvezetők jóvoltából az....
2025.12.23
Hatalmas mérföldkőhöz érkeztünk: a Rába Magazin és elődjei teljes egészében digitalizálásra....
2025.12.23
Míg 2005-ben a targoncavezetőn múlott minden egy raktárban, 2025-ben már mesterséges intelligenciát....