Harley Davidson

Limitált külsejű muscle cruiser érkezik idén a Harley szalonokba

2016.02.07.

A 2016-os CVO Pro Street Breakout modell bevezetésével a Harley-Davidson Custom Vehicle Operations (CVO) újraírja a gyári custom motorok stílusára vonatkozó gyári irányelveket. Ez egy olyan limitált szériájú modell, amely a dizájn és a részletek szem előtt tartásával, a legmodernebb fényezési technikákat és textúrákat felhasználásával egy új, sötétebb tónusú külsőt vezet be a motorosok szótáraiba. A lüktető versenyszellemmel megáldott CVO Pro Street esetében az intenzív teljesítmény hosszúkás, erőteljes külsővel párosul, amely az amerikai utcai versenygépek jellemzője.

A Harley-Davidson CVO motorkerékpárokat a prémium kategóriás alkatrészek, exkluzív fényezési eljárások és felületkezelések, valamint a Harley-Davidson eredeti motoros kiegészítők teszik egyedivé. A CVO-program keretében gyakran vezetnek be új custom elemeket és technikákat, így a CVO Pro Street Breakout a Harley-Davidson dizájncsapatának lehetőséget adott arra, hogy számos új felületkezelési változatot kipróbáljanak.

„A Pro Street Breakout a CVO motorkerékpárok egy új dimenzióját képviseli”, mondta a Brad Richards, a Harley-Davidson formatervezési igazgatója. „A Pro Street Breakout az inspirációt az utcáról hozta, a változtatások pedig a mi ízlésvilágunkat tükrözik. Szintén megvan benne a részletek és az értékek gazdagsága, tulajdonosát teljes joggal töltheti el a büszkeség egy ilyen motor birtokában, mindez mégis máshogy valósul meg, mint a többi motornál. Színei ugyan visszafogottnak tűnhetnek, mégis hihetetlen mélyrehatóak. Különféle felületkezelést fejlesztünk ki a fényes króm számára – például fényezetlen, galvanizált felületeket, vagy árnyaltan átlátszó bevonatot. A Breakout modellt igazán ennek az új stílusirányzatnak jegyében hoztuk létre.”

„Fémbevonat-szakértő beszállítóinkkal intenzíven dolgoztunk a Smoke Satin Chrome árnyalatán és részletgazdagságán, és mi vagyunk az elsők, akik a motorkerékpár-gyártásban ezt használjuk”, mondta Dais Nagao, a Harley-Davidson vezető stylistja. „Ez egy olyan fényezés, amely igazán modern és exkluzív, ugyanakkor igazán mocskos is. A Smoke Satin Chrome-ot gondosan egy fekete felület mellé helyeztük el, így némileg réteges hatást vált ki. Például a felső szelephimba-fedél fényes fekete, míg az alsó fedél Smoke Satin Chrome. Ez a fekete motorblokk és a fekete kipufogódob mellett a kipufogó leömlő hővédőlemezein található. Ezt a Smoke Satin Chrome fényezést használtuk az olajvezetékeken és -illesztéseken is, hogy egy meglepetésszerű hatást tudjunk elérni.”

A CVO Pro Street Breakout modellel egy Smoke Satin Chrome (füstös szatén króm) nevű fényezést is útjára indította a H-D

A másik új fényezésfajta, a Scorched Chrome (égetett króm) szintén a CVO Pro Street Breakout modellen debütál, és az Agressor custom kerekeket vontuk be vele. Az újratervezett derby és timing bevonatok új, mechanikus külsőt kölcsönöznek a motornak. A fémlemezeket egyszínű Starfire Black vagy kéttónusú White Gold Pearl és Starfire Black fényezéssel láttuk el, valamint az üzemanyagtartályon és a hátsó sárvédőn végigvonul egy kézzel felillesztett rajzolt sáv, amely alátámasztja a CVO Pro Street Breakout teljesítményközpontú tematikáját.

Ezt a teljesítményt a Screamin’ Eagle Twin Çam 110B, a Harley-Davidson gyártotta legnagyobb teljesítményű léghűtésű motorblokkja biztosítja. A maximális teljesítmény elérése érdekében a motorblokk fekete egyenesen levágott végű kipufogót, egy nyitott Screamin’ Eagle Heavy Breather Elite légszűrőt, valamint egy nagy teljesítményű, hidraulikusan szabályozható Assist & Slip kuplungot kapott. Annak érdekében, hogy a motoros teljes mértékben ki tudja használni a Screamin’ Eagle erejét, a CVO Pro Street Breakout modellt vaskos, háromcsavaros villahídba foglalt 43mm-es fordított villákkal szereltük fel, amelyet az úszó féktárcsákkal ellátott kettős első tárcsafékek, a Reduced Reach elsőkerék-fékkar, valamint a standard blokkolásgátló fékrendszer által biztosított fékezőerő tesz teljessé. Az erős első futómű és a 48cm-es első kerék még mozgékonyabbá teszi a motort, a 240mm széles, masszív hátsó gumi pedig képes maga mögé gyűrni az aszfaltot.

A Pro Street Breakout számos tekintetben a gyorsulási versenyek szellemét tükrözi a lapos 3cm-es drag típusú kormánytól kezdve a szélterelő kis fejidomon át a színben harmonizáló hasidomig. A mély ülés és az alátámasztott utas ülés együttesen tartják nyeregben a motorost, amikor a kuplung felenged és a Screamin’ Eagle ereje kondenzcsíkká sűríti a CVO Pro Street Breakout motort. További dizájnelemek a levágott első sárvédő, a láb- és kézi vezérlőelemeken található koromfekete Airflow Collection tartozékok, a fekete Profile custom tükrök, valamint a lapos középkonzol füst színű szőtt borítású szellőzővezetékek. Az elektronikus tempomat és az új érintésmentes integrált biztonsági és központi záras távkapcsolóval ellátott H-D intelligens biztonsági rendszer szintén része a CVO Pro Street Breakout alapfelszereltségének.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.02
Nemrég egy illegálisan és nem hétköznapi módon tuningolt Suzuki Swift tulajdonosát igazoltatták a....
2024.05.02
A videó elején látszik, hogy egy kamion előzése okozza a torlódást, az autósoknak pedig nem....
2024.05.02
Egy új felszereltségi szinttel, valamint általában gazdagabb felszereltséggel kerül forgalomba a....
2024.05.02
Az észak-amerikai tevékenységének bővítése során a Volkswagen-csoport fokozza együttműködési....
2024.05.02
A Székesfehérvári Járási Ügyészség vádat emelt azzal a férfival szemben, aki közel 10 km-en át....
2024.05.02
A Tesla megkezdi a Cyber Odyssey körutat Európában, melynek keretében sok országban, így nálunk is....
2024.05.02
A Győri Járási Ügyészség vádat emelt egy 38 éves férfival szemben, aki a korábbi közlekedési....
2024.05.02
És van rá logikus magyarázat.   ..
2024.05.01
Az autó egyik legfontosabb adata az ára. Szélsőségesen eltérhet, kétezer forinttól százmillió....
2024.05.01
A BMW Múzeum részletekbe menően felújította előcsarnokát. Az elsődleges cél egy olyan modern,....