Pekingi Autószalon

A DS 6WR-hez a közvetlen ihletadó a Wild Rubis tanulmányautó volt: a szériaautó továbbviszi elődje sziluettjét, de a részletmegoldásokon sokat finomítottak. A 4,55 méter hosszú, 1,86 méter széles és 1,61 méter magas SUV tengelytávja kiemelkedően nagy : 2,73 méter. A 19 colos felnik a karosszéria négy sarkára kerültek, ami a helykínálatnak és a stabilitásnak is jót tesz. Az autó profilját az alumínium tetősínek határozzák meg, amelyek vizuálisan is kiemelik az aerodinamikailag optimalizált formákat, hátul pedig a légterelő formálásában segítenek.
Aki a formák alapján összkerékhajtást vár az autótól, csalódni fog: a DS 6WR is csak elöl hajt, mint az összes többi Citroën. A terepjáró képességet mindössze az átlagosnál nagyobb hasmagasság és a továbbfejlesztett, többállású kipörgésgátló (Grip Control) javítja. A motorkínálat az 1,6-os turbós benzinekből áll, 160 és 200 lóerővel választható az erőforrás.

A DS 5LS után a DS 6WR is a DS modelljeinek új orr-részét kapta, a fényszórókhoz két krómcsíkkal csatlakozó elem feszes íve modern külsőt varázsol az autó elejére. A xenon fényszórókat bumeráng formájú ledes nappali fények emelik ki, a DS embléma a hűtőrácsba épül. A hátsó lámpák krómozott keretet kapnak, amely kiemeli a 3D-s hatású fényszórókat.
A DS 6WR a harmadik DS-modell lesz, amelyet a shenzeni (Kína) üzemben készítenek. A DS 6WR forgalmazása 2014 végén kezdődik, kezdetben csak Kínában.