Jeep Wrangler
Ezt a napot is megéltük. 2022-től már csak plug-in hibridként, a megszokott 4xe modellnévvel árulják majd a Jeep utolsó valódi terepjáróját Európában. Jövőre ugyanis apró faceliften esik át a Wrangler, és ezzel meg is ragadták az alkalmat a hagyományos hajtásláncok kivezetésére. 2020 szeptemberében mutatkozott be az ikonikus terepjáró első villanyosított változata, ami egy 2,0 literes négyhengeres motort és két villanymotort egyesít egy 8-fokozatú automataváltóval párosítva. Ezek most változatlanok maradnak, ahogy a 17 kWh-s akkumulátor is megmarad a hátsó ülések alatt.
Annyi biztos, hogy a 375 lóerős rendszerteljesítményre nem lehet majd panasz, ahogy az 50 kilométeres villanyos hatótáv is megfelel a kor követelményeinek. Ami viszont ezeknél is fontosabb egy terepjárónál, hogy továbbra is lesz tengelyenkénti elektronikus diffi zár, és Trac-Lok sperr. Mostantól a szélvédőket is kevésbé kell félteni, mert opciós lesz a karcolások ellen háromszor hatékonyabb Gorilla Glass szélvédő a Sahara változaton, míg a Rubiconon felár nélkül jár majd. Elérhető lesz továbbá a B-oszlopig érő puhatető, vagy a három színűre fényezett tető is.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!