Audi
Mérő Péter divattervező legújabb kollekcióját, gyönyörű, jellemzően vékony és magas modellek mutatták be a közönségnek, nem véletlenül szerepelt a meghívóban az „Önt és partnerét” invitálás. A szebbik nem képviselői is nagy számban vettek részt a rendezvényen és láthatóan szakértő szemmel figyelték a divatbemutatót. Persze, az urak is nézték, csak talán kicsit más szemüvegen keresztül…
A divatbemutató
Mérő Péter divattervező az esten úgy fogalmazott, ruhái olyan minőséget képviselnek, hogy nem akarnak feltétlenül és hivalkodóan kitűnni a tömegből. Szerinte az Audinál sem igazán az extravagáns külső, sokkal inkább a kiemelkedő minőség az, ami meghódítja és megtartja az ügyfeleket.
A tervező közösségi oldalán is beszámolt az eseményről. – Az Audival közösen egy exkluzív VIP eseményen mutattuk be a MERO márka esszenciáját és a legkedveltebb darabjainkat Szegeden. A hátterét az új Audi A6 adta: egy ikonikus modell, amely ugyanúgy a precizitást, az innovációt és a kifinomult megjelenést képviseli, mint amire mi is törekszünk minden ruhadarab megalkotásakor. Az este különleges atmoszférája és az Audi eleganciája tökéletes összhangban áll a márka világával is – írta.
Középen Mérő Péter
Mérő Péter 2024 óta tagja az Audi magyarországi márkanagykövet csapatának. – Egy divattervező számára az autóválasztásnál nemcsak a design a fontos, hanem a pakolhatóság és a megbízhatóság is. Egy-egy show-ra 30–40 ruhát is viszünk, babákkal, kiegészítőkkel, cipőkkel együtt – ez rengeteg helyet igényel, és az is fontos, hogy minden épségben és pontosan a helyszínre érkezzen. Az Audi A6 ebben is tökéletes partner volt, számunkra ez a modell nemcsak a kifinomult vonalakról, hanem a mindennapi praktikumról is szól, a stílus és a funkcionalitás tökéletes harmóniájáról – írta közösségi oldalán.
Volt az eseményen egy másik művész-márkanagykövet is, Juronics Tamás, rendező, a Szegedi Kortárs balett koreográfusa, Kossuth-díjas művészeti vezetője másfél évtizeden keresztül képviselte a BMW-t. Ő fiatal korában gyakrabban cserélte az autóit, mint más a farmernadrágját. És vonzódott a lóerőkhöz, volt 8 és 12 hengeres kocsija is. Öt éve portálunk is írt a kapcsolatról, a művész - nem márkanagykövetként - ma egy Volkswagen Passattal jár. (Ez utóbbi autót bő egy éve mi is teszteltük.)
Juronics Tamás a két kézilabdás Bartókkal beszélget
– Én mint Juronics Tamást hívtam meg, de itt van Pataki András, a Szegedi Kortárs Balett igazgatója is, támogatjuk a színháztól lényegében független társulatot, sok közös megjelenésünk van. Ugyanakkor nagyon régi partnere vagyunk a Dömötör gálának is, ami a Szegedi Nemzeti Színház hosszú múltra visszatekintő ünnepe, a művészek elismerése – mondta Nagy Lajos, a Porsche Szeged értékesítési vezetője.
Az eseményen a művészek mellett szép számmal vettek részt a gazdasági élet jeles képviselői is. Olyanok, akik már évtizedek óta feltűnnek hasonló, bár valamelyest ritkuló rendezvényeken. Mindenképpen közéjük sorolható Varga Mihály, a KÉSZ csoport vezetője, Szeged lokálpatriótája, vagy éppen Gellért Ákos. Utóbbihoz néha már oda kell tenni az „idősebb” jelzőt, fia ugyanis a megyei kamara tagozati elnöke, és testvérével már inkább ők viszik a Naturtexet. A generációváltás már csak ilyen, a népszerű újszegedi Gellért Szabadidőközpontot azonban teljes egészében az édesapa „felügyeli”.
A házigazda Nagy Lajos
Nagy Lajos egyébként illendően rövid beszédben köszöntötte a megjelenteket a divatbemutató után, és megmagyarázta a mostanában egyre gyakrabban látható PIA rövidítést. Ez a Porsche Inter Auto, és olyan márkákat forgalmaz és persze szervizel, mint a Volkswagen, az Audi, a SEAT, a Škoda, a Porsche a CUPRA és persze a VW haszonjárművek. Tavaly több mint 8 ezer új autót értékesítettek, de használtból is 2 ezer fölé ment a darabszám. Ez utóbbi többsége jellemzően a Das WeltAuto segítségével talált gazdára.
Az esemény nem feltétlenül a legújabb Audi modellre, az A6-osra lett kihegyezve, természetesen ez volt kiállítva a legexkluzívabb helyen. Mellette természetesen volt még néhány újabb modell is, nyitott ajtókkal, beülős próbákra, de a kíváncsibb férfiak a motorháztető alá is benéztek.
Sokan voltak
Az új Audi A6 Avant dinamikusabb, hatékonyabb és digitálisabb, mint valaha, erős a prémium nagyméretű kategóriában és első osztályú utazást biztosít. Május közepe óta érhető el a márkakereskedésekben Európában, az A6 Sedan pedig július végén kerül piacra.
A Premium Platform Combustion (PPC) alapjaira épülő két új Audi A6 modern benzin- és dízelmotorokkal működik. Az MHEV plus mild hibrid rendszer hozzájárul a belső égésű motor hatékonyságához, javítja a teljesítményt és a vezetési kényelmet, valamint csökkenti a szén-dioxid-kibocsátást. Legyen szó hosszú utazásról vagy városi közlekedésről, az adaptív légrugózás és az összkerék-kormányzás gondoskodik a kényelemről és sportos vezetési élményről.
Az új Audi A6
Az Audi Neckarsulmban gyártott kilencedik generációja tehát tovább írja a C-sorozat sikertörténetét. Az Audi 100-zal a négykarikás márka 1968-ban sikeresen lépett a prémium középkategóriás szegmensbe, ez 1994 óta az Audi A6 nevet viseli. A márka 1968 óta közel tízmillió, egészen pontosan 9 836 762 darab C-sorozatú járművet gyártott 2025 áprilisáig.
A szalonba ezúttal nem fért be, de a bejárat mellett fő helyen ott volt az új, teljesen elektromos Audi A6 e-tron is, ez a modell nyerte a 2025-ös Women’s Worldwide Car of the Year díjat a nagyautó kategóriában. A WWCOTY az autóipar egyik legelismertebb nemzetközi díja, amelyet kizárólag női autós újságírók ítélnek oda világszerte, több mint 40 országból származó szakértők részvételével – idén immár 15. alkalommal.
Az Avant e-tron
„Ez az elismerés tükrözi az Audi elkötelezettségét aziránt, hogy olyan autókat kínáljon, amelyek minden szempontból megfelelnek a modern kor vásárlói igényeinek. Az A6 e-tron ennek az elhivatottságnak a tökéletes modellje, hogy csak egy példát hozzak: a szegmensben az A6 e-tron rendelkezik a legjobb a légellenállási együtthatóval, a legáramvonalasabb autó ebben a kategóriában, ami az egyik legnagyobb hatótávot teszi lehetővé” – mondta az elismerés kapcsán az Audi magyarországi márkaigazgatója.
Az Audi A6 e-tron kiemelkedő teljesítménye 350 kW-os (476 lóerős) elektromos hajtásláncával, akár csaknem 700 kilométeres hatótávjával és ultragyors, 270 kW töltési sebességével igen meggyőző. Az A6 e-tron nemcsak a vezetési élményben kiemelkedő, hanem fenntarthatóság terén is: az autó számos eleme újrahasznosított anyagokból készül, ezzel is hozzájárulva a környezetvédelemhez.
Hölgyek és az Audi
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!