járműértékesítés
Az új személyautók hazai piaca 2025 első fél évében 4,3 százalékkal, 65 098 darabra bővült a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete friss adatai szerint.
Fotó: BMW
Gombos Zoltán, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója szerint a márka sikere mögött a gyártó technológiai nyitottságot képviselő modellpalettája áll, amely szinte minden igényre ad alternatívát, beleértve az elektromos, plug-in hibrid vagy belsőégésű erőforrással felszerelt modelleket.
A márkakereskedők egyidejűleg azt tapasztalják, hogy az újdonságok mellett élénk az ügyfelek érdeklődése a tradicionális limuzin, touring, coupé vagy éppen gran coupé karosszériaváltozatok iránt is.
A közlemény kiemeli, hogy
Magyarországon az idén június végéig 5222 új elektromos jármű talált gazdára, ez 12,2 százalékos növekedés 2024 azonos időszakához képest.
Gombos Zoltán jelezte, hogy szeptemberben a müncheni IAA autóipari szakkiállításon mutatkozik be a márka első Neue Klasse modellje, az új BMW iX3-as, amelyet a készülő debreceni üzemben fognak gyártani.
A BMW Group kínálatát a jövőben a Neue Klasse modellek határozzák majd meg – emelte ki a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.
A közlemény kitér arra, hogy
Az új modellcsalád tagjaiból 399 darab talált vevőre január és június között, ami 87 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képest.