szervizbemutato

Nagyban gondolkoznak a pécsi Von-Truck Kft-nél

2017.09.25.

2001-ben nyitotta meg kapuit a Von-Truck Kft. szervize zöldmezős beruházás keretében. Kifejezetten Volvo Truck márkaszervizként működtek, mely időszak 2010-ig tartott, amikor a Volvo a dealer szerződéseit felmondta. Azóta márkafüggetlen szervizként üzemelnek. Standovár Csaba ügyvezető tulajdonossal beszélgettem.

2013-ban duplájára növelték a szerviz területét és létrehoztak egy új vizsgasort, egy karosszériás részleget, ahol 16 méteres alvázhúzató paddal és teljes szerszámkészlettel rendelkeznek. Alváz és fülkeegyengetést is el tudnak végezni, vontatón és pótkocsin egyaránt. Ekkor épült fel a kamionmosó is, ami a Dél–Dunántúl legkorszerűbb mosója. Esővízzel történik az öblítés, így nem lesz foltos az autó.

 

 

Teljes Volvo diagnosztikával és Volvo-adatbázishoz történő hozzáféréssel rendelkeznek, de az utóbbi időben elkezdtek nyitni más márkák felé is, így ma már teljeskörű szolgáltatást végeznek tehergépjárművekkel kapcsolatban a fuvarozáson kívül. Tervben van egy fényezőkabin beszerzése is. Jelenleg 25 munkatárs dolgozik a cégnél, amiből 17 szerelő.

2014-ben nyitottak egy újabb szervizt Győrben, ami kifejezetten DAF-márkaszervizként üzemel.

 

Ő.P.: Mikor csatlakoztak a QS-Truck hálózathoz?

S.Cs.: Nagyon friss az élmény, hiszen ebben a hónapban lettünk tagok, még meg sem száradt a tinta a szerződésen. Régóta vásárolunk az Inter Cars-tól alkatrészeket, de most kicsit szorosabbra fonjuk a kapcsolatot.

 

Ő.P.: Miért döntöttetek a QS-Truck csatlakozás mellett?

S.Cs.: A koncepció nagyon kerek, nem csak alkatrészes kapcsolatról szól, az Inter Cars segítséget nyújt másban is. Megfontoltak a hálózatépítés kapcsán, csak leellenőrzött szervizeket engednek be. Gyári alkatrészekben is számíthatunk az Inter Cars-ra. Volt rá alkalom, hogy csak náluk volt raktáron egy-egy gyári alkatrész, így nem kellett megváratni az ügyfelet.

Fontosnak tartom, hogy valahova tartozzunk, és hiszek abban, hogy egységben van az erő.

 

 

Ő.P.: Mit vártok a jövőtől?

S.Cs.: Adatbázisokban és független diagnosztikába segítséget. Akciókban szeretnénk részt venni, várjuk, hogy kamionos flottaszerződéseket kössenek, így azokban részt tudjunk venni. Volvo-s és DAF-os tapasztalatainkat megosztjuk a többi hálózattaggal és mi is segítséget várunk azoktól, akik más márkákkal rendelkeznek nagy tapasztalattal.

 

Ő.P.: Hogy látod ma a haszongépjárműves javítás piacát?

S.Cs.: Úgy gondolom, hogy a szakmát leginkább sújtó feketegazdaság terén nem olyan rossz a helyzet, mint a személyautós szervizek esetében. Nagyobb hely és több ember szükséges a haszongépjárművek javítására, ráadásul a célszerszámok is drágábbak és nehezebben beszerezhetők, a felelősség is nagyobb, az ügyfeleknek pedig fontos megbízhatóság, ezért kevésbé tudják illegálisan végezni a javításokat.

Mi sokat költünk eszközre és oktatásra, mert megtérül, ha gyorsan és szakértelemmel tudjuk megjavítani az ügyfelek járműveit. A munkatársak szaktudása is a műhelyben kamatozik, ráadásul nekik is jó visszajelzés, hogy számítunk a munkájukra, ezért befektetünk a szakmai továbbképzéseikbe.

 

 

Ő.P.: Milyen változásokra számítotok a piacon?

S.Cs.: Szerintem az fog talpon maradni, aki szerszámba és emberbe fektet. Haladni kell a korral, a technológia is gyorsan fejlődik. Lehet, hogy nincs messze az önvezető haszongépjárművek korszaka. Egy független felmérés szerint a haszongépjármű szegmensben az ügyfelek jobban értékelik a gyorsaság és a rugalmasságot, mint az árat. A nemzetközi mentést is felvettük a szolgáltatásaink közé, ugyanis 6-800 km-es körzetben gyorsabb és olcsóbb javítást tudunk vállalni, mint a külföldi mentés után a helyi márkaszerviz.

 

Ő.P.: Milyen beruházásokat terveztek a közeljövőben?

S.Cs.:  A karosszéria műhelyt már sikerült átadni, a fényezőkabin nemsokára érkezik. Tervezzük egy kamionmentő üzembe helyezését is.

 

Ő.P.: Milyen ügyfeleknek dolgoztok?

S.Cs: A legnagyobb flotta most 38 kamiont tartalmaz, de gyakoribbak az egypár járművel rendelkező flották. A közepes járműparkok 14-15 kamionból állnak, ilyenből is akadnak ügyfeleink között. Előnynek gondolom, hogy sok kicsi ügyfélből áll a portfolió, hiszen a válság éveit is ennek köszönhetően éltük túl, mert nem vagyunk kiszolgáltatva nagy cégek megbízásainak.

 

 

Ő.P.: És végül egy nagyon egyszerű kérdés. Miért jó egy ügyfélnek, ha Von-Truck-nál javíttat?

S.R.: Szakértelmet és megfelelő ár-érték arányú szolgáltatást nyújtunk. Minden műszaki problémára van megoldásunk, ha elkészül a fényezőkabin, akkor teljeskörű lesz a szolgáltatásunk.

 

Ő.P.: Köszönöm a beszélgetést!

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.12.04
Hatvan gépjárműből álló konvojjal rendezik meg december 17-én a Dédesi Fényparádét és Jótékonysági....
2022.12.04
Jubileumot ünnepel a hazai motorizáció. 130 éve kapott engdélyt az első benzinüzemű gépkocsi a....
2022.12.04
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: A Mikulás pickupja. ..
2022.12.04
Forgalmi akadályra kell számítani - írja a Katasztrófavédelem honlapja.   ..
2022.12.04
Lassan nem az a kérdés Európában, hogy mennyibe kerül a nyersolaj vagy az üzemanyag, hanem az, hogy....
2022.12.04
Újabb kerékpáros közlekedési kapcsolatok létrehozásával fejleszthetik a fenntartható közlekedési....
2022.12.04
Az idei első három negyedévben csaknem megkétszereződött a légi utasok száma a romániai....
2022.12.04
Az adventi időszakban megemelkedik a lakástüzek száma, Tóbiás és Balambér kalandjában megmutatjuk,....
2022.12.04
A 74.RU portál kiszámította, mennyibe fáj egy használt, minőségi autót magánúton Németországból....
2022.12.04
Duplázódó eredmény, szárnyaló árbevétel az első kilenc hónapban. ..