Az 1,6 literes járművet a már sorozatgyártásban készülű Life konfigurációs modellre építették fel, mechanikus sebességváltóval párosítva.
A Renault Logan CNG-verziója kétféle üzemanyag felhasználását teszi lehetővé: működik benzinnel és sűrített metánnal. A motor alapból benzinnel indul, majd automatikusan metángázra vált. Ha a gáz kifogy, a motor visszatér benzinüzemre.
A CNG-változat fő előnye az üzemanyagfelhasználás hatékonysága. Ráadásul a metánmeghajtás jelentősen, akár harmadára is csökkentheti az üzemanyag-költséget.
A Renault Logan a CNG-meghajtású autók első olyan prototípusa, amelyet tömeggyártásra szánnak. A Renault Russia ezzel az autóváal akarja felmérni az orosz piac valós igényeit abban a reményben, hogy a jövőben a modell meghatározó szereplője lehet a metán-meghajtású autók piacának oroszországban.
A Renault Logan CNG a Renault Russia és az ATS Group of Companies közös produktuma. A cégcsoport fontos partnere az Avtovaznak, amely jelenleg a LADA CNG-projektjén dolgozik.