Renault Triber

Ha van piac, amelyik mestere a helykihasználásnak, az a világ egyik legnépesebb országa: India. Ez az egyetlen piac, ahol elképzelhető, hogy négyméteres egyterű készüljön, ráadásul három üléssorral. Az igazság az, hogy ezek az adatok legtöbbször csak a mi európai fejünkben nem férnek össze, a valóságban meglepően nagy tereket képesek kihozni ezekből a kisautókból. Ráfoghatnánk, hogy ez a vékony oldalfalak és a biztonság teljes hiánya miatt van, de ma már ez sem feltétlenül igaz, ugyanis egyre többször jutnak el az európai piacra is a sikeres indiai koncepciók.

Ki tudja, talán egyszer a Renault Triber is eljut hozzánk, mint megfizethető, 3985 mm hosszú, tehát a Clionál is rövidebb, mégis három üléssoros egyterű, ahol a Dacia Spring is remekel nálunk, mint az első megfizethető villanyautó, most már ráadásul meglepően vagány külsőt is kap. Hasonlóan mutatós a Triber is, ami még az előző Renault generációk formavilágát viszi, mindössze 15-colos felnivel és akár 625 literes csomagtartóval, az üléseket ledöntve. Ugyanaz a CMF-A+ padlólemez van alatta, mint a Spring alatt, ám nem elektromos, hanem egy 71 lóerős, 1,0 literes szívómotor van benne. Kezdőára mindössze 2,3 millió forint, amire nálunk persze esély sincs.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!