Balilla, DKW, Eifel, Juvaquattre, Kadett, Schnellaster, csupa elfelejtett klasszikus, mindet népautónak szántak, ám a II. világháború megtépázta karrierjüket, hogy aztán különleges klónként támadjanak fel.
Eltűnő kategóriák, halálra ítélt topmodellek? Hihetetlen, de egyre népesebb a mezőny.
Régi ismerős a Caddy, a Volkswagen kisteherautós alapokra épített egyterűjének ezúttal hosszított, hétszemélyes, benzines és DSG váltóval szerelt változatát hajtottuk.
Az egyterűek evolúciója a kilencvenes években indult, és talán a kétezres évek elején volt a csúcson, aztán szépen lassan megfordult a világ, és egy másik kategória bontogatta a szárnyait, aminek köszönhetően mára már alig kínálnak a nagy gyártók olyan autókat, amik hat, vagy kilenc személyt, és...
Igen, Japánban ez is teljes mértékben elképzelhető jelenség. Ez történik egy hibrid családi egyterűvel, ha a Nismo kezelésbe veszi.
23 éves a Fiat Multipla, aminek a neve a köznyelvben összeolvadt a csúnyaautó kifejezéssel. Pedig a mögötte rejlő gondolat brilliáns volt, akiknek volt, imádták.
Egy cuki, kei car méretű egyterű, ami az európai terepeken sem volt elveszve, sőt. Így nézett ki a japán szabadság a 80-as, 90-es évek derekán.
Bár a világpiacon csökken az egyterűek és az ötnél több személyt befogadó autók iránti igény, nálunk a bőkezű állami támogatásnak köszönhetően nagy a kereslet ebben a szegmensben. Nézzük, milyen hétszemélyes autókat vehetünk Magyarországon.
Nálunk rendkívül sikeres volt az állami hozzájárulásnak köszönhetően, azonban máshol az elvárások alatt teljesít a Dacia Lodgy, így eljött az idő, hogy valami divatosabbra váltsák.
Minden jónak vége lesz egyszer, az európai buszlimuzinok kora leáldozóban van, helyükre a szabadidő-autók avászkodtak be. A hétüléses családi autók legjobbikától búcsúzunk. A Sharan igazi buszlimuzin, személyautós kényelemmel, hatalmas térrel, egyszerű és unalmas belsővel és elektromosan...