motorgyár

A Rushmore-projekt újjávarázsolja a Harley-t

2013.08.23.

A motoros túrák során tapasztalható szabadság és kalandvágy ihlette a Harley-Davidson nagyszabású RUSHMORE projektjét, amelynek során a vállalat célja az volt, hogy minden szempontból javítsa a Touring motorosok élményét. Több éves ötletelés, tervezés, mérnöki és stílustervezői kreativitás és tesztelés után, a vevőkkel folytatott sok órás párbeszéd és együttmotorozást eredményeként a Harley-Davidson bemutatja a RUSHMORE projekt eredményeit: a 2014-es Touring és Trike modellek teljes skáláját, amelyek felejthetetlen motoros túrákat garantálnak.

A RUSHMORE projekt több ezer ember munkájának eredménye, közülük többen a motorosaink közül kerültek ki", nyilatkozta Scott Habegger, a Harley-Davidson tervezési igazgatója. "Ez a projekt a Harley-Davidson termékfejlesztésének új irányát képviseli, amely beépíti a fogyasztók visszajelzéseit az egész folyamatba. A motorosaink véleményét nem csupán formálisan szervezett fókuszcsoportjainkban kérjük ki, hanem az összes, általuk látogatott rendezvényen, a tesztmotorozások alkalmával, vagy olykor egy kávé mellett elbeszélgetve. Márkakereskedőinktől is értékes visszajelzést kapunk. Ötleteinket és megoldásainkat prototípusként mutatjuk be ügyfeleinknek, és a végső tervek kialakítása előtt újra visszacsatolást kérünk. Motorosainkkal közösen dolgozunk a jobb eredményért” – tette hozzá Scott Habegger.

A Harley-Davidson soha ennyi figyelmet nem fordított még a visszajelzésekre. A RUSHMORE projekt ötletes újításokat és technológiai fejlesztéseket eredményezett, amelyek együtt alakítják át a Harley-Davidson Touring és Trike modellcsaládjait. E fejlesztések négy, ügyfélcentrikus kategóriába sorolhatók:

 Vezérlés: A motorosok magabiztosságát fokozzák a továbbfejlesztett Daymaker™ LED vagy Dual Halogen fényszórók, az ABS (blokkolásgátló) rendszerű Reflex™ kapcsolt fékek és a Twin-Cooled™ (ikerhűtéses), nagy teljesítményű Twin Cam 103™, valamint a nagy teljesítményű Twin Cam 103™ erőátvitel néhány Touring modellen.

Infotainment (információ és szórakoztatás): Az új, színes képernyős Boom! Box infotainment rendszerek minőségi hangélményt, Bluetooth® kapcsolatot, hangfelismerést, text-to-speech technológiát, GPS navigációt kínálnak, valamint egyetlen modulban támogatják az intercom és a CB kommunikációt.

Tapintás: Az új splitstream szellőzőkkel felszerelt Batwing (denevérszárny) fejidomtól a kifinomult utasülésig, az aerodinamika és az ergonómia párosításával növeltük a kényelmet.

Stílus: Számos komponens formáját és funkcióját javítottuk – beleértve az átalakított Tour-Pak® csomagot és az oldaltáskákat a kényelmes One-Touch tervezési elemekkel, a karcsúbb sárvédőkkel, a könnyebb öntött alumínium kerekekkel és az intuitív kézi vezérlőelemekkel.

A RUSHMORE projekt új szintre helyezi a túrázó motorosok elvárásait. A 2014-es évjáratban a RUSHMORE projekt fenti elemei a következő Harley-Davidson modelleket érintik:

Road King® Classic

Reflex™ kapcsolt fékek ABS rendszerrel

Nagy teljesítményű Twin Cam 103™ erőátvitel

Merevebb 49 mm-es villák

Kettős halogén elülső fényszóró és halogén ködfényszórók

Fűzött kerekek széles, fehérfalú abroncsokkal

Új, zárható oldaltáskák

Alacsony profilú elülső sárvédő

Javított műszergrafika

Új, intuitív kézi vezérlőelemek

Street Glide®

Nagy teljesítményű Twin Cam 103™ erőátvitel

Reflex™ kapcsolt fékek ABS rendszerrel, lebegő, nyitott fékrotorokkal.

Hidraulikus kuplung

Boom! Box 4.3 infotainment rendszer színes képernyővel, USB porttal és Bluetooth csatlakozással

Új denevérszárny fejidom Splitstream szellőzővel.

Merevebb 49 mm-es villák

Kettős halogén elülső fényszóró

Megerősített öntött alumínium kerekek

Új stílusú oldaltáskák One Touch (egy érintéses) zárral és 8%-kal több tárolóhellyel.

One Touch (egy érintéses) üzemanyagtartály

Alacsony profilú elülső sárvédő

Jobb grafikájú, nagyobb műszerek

Új, intuitív kézi vezérlőelemek

Electra Glide® Ultra Classic®

Nagy teljesítményű Twin Cam 103™ erőátvitel

Hidraulikus kuplung

Reflex™ kapcsolt fékek ABS rendszerrel..

Boom! Box 4.3 infotainment rendszer színes képernyővel, USB porttal és Bluetooth csatlakozással

Új denevérszárny fejidom Splitstream szellőzővel.

Merevebb 49 mm-es villák

Daymaker LED elülső fényszóró és ködlámpák

LED hátsó lámpa a Tour-Pak modellen

Impeller öntött alumínium kerekek

Új stílusú, nagyobb kapacitású Tour-Pak One Touch (egy érintéses) zárral

Új stílusú, nagyobb kapacitású oldaltáskák One Touch (egy érintéses) zárral

One Touch (egy érintéses) üzemanyagtartály

Alacsony profilú elülső sárvédő

Jobb grafikájú, nagyobb műszerek

Új, intuitív kézi vezérlőelemek

 

Electra Glide® Ultra Limited®

Twin-Cooled™ High Output (nagy teljesítményű) Twin Cam 103™ erőátvitel

Hidraulikus kuplung

Reflex™ kapcsolt fékek ABS rendszerrel..

Merevebb 49 mm-es villák

Boom! Box 6.5 infotainment rendszer, színes érintőképernyővel, beépített GPS térképekkel és hangvezérléssel (9 nyelvet támogat)

Új denevérszárny fejidom Splitstream szellőzővel.

Fényes fekete (Gloss Black) belső fejidom

Daymaker LED elülső fényszóró és ködlámpák

LED hátsó lámpa a Tour-Pak modellen

Kontrasztos, krómozott, Impeller öntött alumínium kerekek

Új stílusú, nagyobb kapacitású Tour-Pak One Touch (egy érintéses) zárral

Új stílusú, nagyobb kapacitású oldaltáskák One Touch (egy érintéses) zárral

One Touch (egy érintéses) üzemanyagtartály

Alacsony profilú elülső sárvédő

Jobb grafikájú, nagyobb műszerek

Új, intuitív kézi vezérlőelemek

Melegített fogantyúk

Tour Pack csomagtartó

 

Tri Glide® Ultra Classic®

Twin-Cooled™ High Output (nagy teljesítményű) Twin Cam 103™ erőátvitel

Hidraulikus Assist & Slip kuplung

Boom! Box 6.5 infotainment rendszer, színes érintőképernyővel, beépített GPS térképekkel és hangvezérléssel (9 nyelvet támogat)

Új denevérszárny fejidom Splitstream szellőzővel.

Merevebb 49 mm-es villák

Daymaker LED elülső fényszóró és ködlámpák

One Touch (egy érintéses) üzemanyagtartály

Alacsony profilú elülső sárvédő

Jobb grafikájú, nagyobb műszerek

Új, intuitív kézi vezérlőelemek

Egyedi, hidraulikusan kapcsolt fékrendszer, amely a hátsó féket az elülső abroncsot kapcsolja, de az elülső abroncsot a hátsóhoz nem.

Új hátsó fékek 16 százalékkal nagyobb rotorokkal

Lábbal mozgatott rögzítőfék

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.10.21
Szeptemberben 639 051 utas fordult meg a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, ami a tavalyi azonos....
2021.10.21
A németországi, és ezen belül is a Baden-Württemberg tartományban működő vállalatok főszerepet....
2021.10.21
Átadták csütörtök délután az M80-as autóút Körmend-Rábafüzes között nettó 62 milliárd forintos....
2021.10.21
Nem csak Bécsben, Salzburgban is kedvelt a turisták körében a ló vonatta kocsi, a fiáker. Úgy tűnik....
2021.10.21
A padlógáz nem csupán a többi közlekedőre nézve lehet veszélyes, de sokba kerülhet annak is, aki....
2021.10.21
A hidrogén felhasználása számos területen elképzelhető Magyarországon - mondta az innovációs és....
2021.10.21
Elemzők által becsültnél nagyobb mértékben nőtt a teherautókat, buszokat, hajómotorokat és....
2021.10.21
Teljes útzár mellett tűzoltók végzik a mentést - írja a Katasztrófavédelem honlapja. ..
2021.10.21
Miközben a személyautó és a tehergépkocsi gumiabroncsok piaca stagnál idén a harmadik negyedévben....
2021.10.21
Korábban is írtunk már az előfizetéses autóhasználatról, mint a jövő egyik fontos szolgáltatásáról....