eredmény

A SEAT májusban kétszámjegyű értékesítési növekedést ért el

2019.06.20.

A SEAT májusban történetének legjobb eredményét érte el. A cég világszintű kiszállításai a múlt hónapban 10,5 százalékkal emelkedtek, és elérték az 54.400 autót. Első alkalommal értékesített a SEAT több mint 50.000 autót májusi hónapban, ami jelentősen meghaladja a korábbi, májusi rekordnak számító 49.200 darabot amit 2018-ban ért el.

 

A SEAT éves adatai is rekord mennyiséget mutatnak 257.000 eladott autóval, ami 7,7 százalékkal magasabb az előző év azonos időszakához képest. Januártól májusig a 2018-as évben 238.500 autót szállított ki a vállalat, ami addig történetének legmagasabb volumene volt.

A CUPRA * értékesítése új rekordot állított fel. 2019 első öt hónapjában az új márka 10.300 autót értékesített, ami 76,8% -kal több, mint 2018 januárjától májusig  (* megjegyzés: a SEAT teljes értékesítési adataiba integrált eredmény).

A SEAT értékesítési és marketing alelnöke és a CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths rámutatott: „különösen elégedettek vagyunk a májusi kétszámjegyű növekedéssel, és arra törekszünk, hogy ezt a trendet a következő hónapokban is fenntartsuk. Minden nagyobb piacon fejlődünk, különösen Németországban, Franciaországban és Olaszországban, mintegy 15% -os növekedési rátával. SUV-sorozatunk továbbra is nagyszerű eredményeket produkál, míg a CUPRA meghaladja elvárásainkat, és egyre inkább kiemelkedő szerepet kap az olyan országokban, mint Németország, az Egyesült Királyság és Svájc. ”

Az év első öt hónapjában a SEAT növekedési üteme Németországban, Franciaországban és Olaszországban megduplázta a márka átlagos növekedését. Németország van az élen 52.900 gépjármű értékesítésével, ami 14,6% -kal több, mint az előző év azonos időszakában. A SEAT eladásai Spanyolországban is emelkedtek (52.500 darab; + 4%), és a forgalomba helyezéseket tekintve nagy előnnyel vezet a versenytársak előtt, miközben a kiszállítások az Egyesült Királyságban is 5,5% -kal 31.000 járműre emelkedtek. Franciaország és Olaszország volt a két fő európai piac, ahol a SEAT értékesítése a legnagyobb mértékben nőtt: 16,5% (14.600 darab) és 16% (12.400 darab).

A spanyol gyártó más európai piacokon is fejlődik, mint Ausztria (10.100 darab; + 3,6%), Svájc (5.700, + 15,5%), Hollandia (5.200; 26,0%), Portugália (5.100; + 11,3%). , Svédország (3.700; + 9,3%), Dánia (2.800; + 21,8%) és Írország (2.700; + 8,9%). Mindezek mellett a SEAT Mexikóban is növekszik (10.200; + 5,3%).

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....