tanulmányautó

Az ELO igazi élettér: úgy tervezték, hogy társ legyen a mindennapok során – hely pihenésre, játékra vagy munkára. A kompakt egyterűnek (4,10 m) városi környezetben van az alaptábora, itt van igazán otthon, ugyanakkor kirándulásokra is csábít. Rendkívül tágas és variálható, akár hat személyt befogadó belső tere megfelel a rohanó életmód követelményeinek – az ingázás, szabadidő, családi programok, távmunka vagy spontán kiruccanások során. Vidám, színes és modern dizájnjával, valamint sokrétű funkcionalitásával az ELO az aktív életmód energiabuboréka.

Az ELO-ban nem az ügyfél alkalmazkodik az autóhoz, hanem az autó igazodik az ügyfél igényeihez. A négyüléses alapverzióban a vezető ülése középen, elöl kap helyet, amely újfajta kilátást és élményt nyújt a 180°-os szélvédővel és modern, ötletes kezelőfelülettel, miközben a hátsó utasok óriási térben utaznak. A vezetőülés elfordítható a társalgási vagy munkavégzési pozíció érdekében, és dedikált asztalkával is rendelkezik. Szükség esetén további két ülés is kihajtogatható, így az autó hat személyt is képes elszállítani. Az ELO kétfős hálóhellyé, házimozivá, áramforrássá vagy számos más konfigurációvá alakítható. Az ELO forradalmasítja a mobilitást — katalizátorrá válik a közös élményekhez, legyen szó párokról, családtagokról vagy barátokról.
A második sorban három egymással azonos szélességű és ledönthető háttámlájú ülés található. A három hátsó ülés kiszerelhető, és átalakítva akár karosszékként is használhatók – például szabadtéri extra ülésként. A második sor oldalsó ülései alatt két további ülés van elrejtve, amelyek egyszerű mozdulattal előhúzhatók: ilyenkor a vezető ülés mellett, de kissé hátrébb állnak az utastér két oldalán. E két extra ülésnél a lábtér szintén bőséges. A csomagtér mérete ebben a hatszemélyes konfigurációban sem csökken – köszönhetően az ülések ötletesen variálható elrendezésének. A négy oldalsó ajtó ellentétes irányban nyílik, a B oszlop hiányzik, így 1,92 méter széles bejárat nyílik az utastérbe. A padló teljesen sík, így az utastérben könnyű a mozgás, függetlenül attól, hogy éppen melyik üléskonfigurációt használjuk.

A kormánykerék egyküllős konstrukció – először az 1955-ös DS modellekben láthattunk ilyet – továbbfejlesztett változata. Ez a széles nyílás miatt jelentősen növeli a műszerfal leolvashatóságát. A kormány kényelmes fogású és két joystick-szerű gombbal van felszerelve, amelyekkel az összes digitális funkció elérhető. Könnyen használható, így fokozva a nyugodt és biztonságos hangulatot az utastérben.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!
