Peugeot

Több flottapiaci elismerésben részesültek a Peugeot modelljei

2019.04.25.

Gyors egymásutánban három Peugeot modell is neves flottapiaci elismerésben részesült. A 3008 a Fleet News szakfolyóirat, az 5008 és az Expert pedig a Business Motoring magazin éves díjátadóján vehetett át aranyérmet.

Az Egyesült Királyság Európa második legnagyobb cégautó-piaca, ugyanakkor a flottaeladások volumene és a könnyű haszonjárművek iránti kereslet egyaránt nagyobb arányban csökkent 2018 során, mint az újautó-piac átlagos forgalma. Ahogy a gyártók egyre ádázabb harcot folytatnak a vásárlók kegyeiért, úgy válik mind fontosabbá, hogy az előbbiek az elvárásoknak pontosan megfelelő, optimális megoldásokat kínálják a piacon. Az eladások a jelen és a közelmúlt teljesítményének fokmérői, azonban arról, hogy az elkövetkezőkben hogyan fog boldogulni egy márka, hogy milyen mértékben készült fel a közeljövő kihívásaira, a szakmai díjak és elismerések tanúskodnak hitelesen. Ezért bír hatalmas jelentőséggel, hogy az év elején a Peugeot három típusa is első helyezést ért el az Egyesült Királyság meghatározó flottapiaci szakfolyóiratainak Év Autója versenyein.

A Peugeot 3008 a Fleet News szavazásán nyerte el az „Év Középkategóriás Szabadidőjárműve” címet. Az ország legkeményebb piaci versenyét felmutató szegmensében rendkívül erős mezőny ellenében kellett helyt állnia a 3008-asnak; a modell első helyezése így különösen nagy elismerést jelent. „A Peugeot 3008 az elégedett felhasználó szinonimája” – kommentálták a többszörösen kitüntetett – bevezetésekor többek között az Év Európai Autójának és az Év Női Autójának is megválasztott – szabadidőjármű elsőségét a Fleet News zsűrijének tagjai. „A modern technológiákkal csordultig pakolt modell remekül vezethető, megjelenése kiemelkedően divatos, utastere pedig kiváló minőségű, prémium környezetet biztosít a vezetőnek és utasainak egyaránt. A 3008 az az autó, amely visszahelyezte a Peugeot márkát a flottapiaci verseny élére.”

A döntőbírák arra is felhívták a figyelmet, hogy 2017-es bevezetése óta megbízható, költséghatékony és nem utolsósorban rendkívül kívánatos modellnek bizonyult a 3008 SUV. Mindemellett a Fleet News díjátadóján egy másik Peugeot modell is tapsot érdemelt: az új generációs 508 a felső középkategóriás személygépkocsik mezőnyében „Különösen ajánlott” minősítést kapott a bíráktól.

Egy másik brit flottakiadvány, a Business Motoring a 3008 nagyobb testvérét, az 5008-ast választotta meg az Év Középkategóriás Szabadidőjárművének. A szaklap szerkesztői szerint a 1,5 literes dízelmotorral szerelt, Allure felszereltségű 5008 testesíti meg a legjobb választást ebben a kategóriában: a 3008 futóművét, hajtásláncait és belső kivitelét megöröklő modell fontos erénye a nagyobb csomagtartó, illetve az abból kihajtható két extra ülés.

A 3008-as modellel közös padlólemezre épülő 5008 igen magas színvonalat képviselő biztonsági, infotainment és kényelmi szolgáltatásai megegyeznek a nála 165 mm-rel rövidebb tengelytávon nyugvó testvérével. A 3008 választéka még az idén egy különösen modern plug-in (hálózatról tölthető) hibrid hajtáslánccal bővül; a 300 lóerős, összkerékhajtású benzin-elektromos egység átlagos CO2-kibocsátása mindössze 49 g/km, ami különösen érdekessé teheti a modellt a széndioxid lábnyomukra (és az ahhoz kapcsoló adóterheikre) ügyelni vágyó flottavásárlók számára.

Ami a Business Motoring társkiadványának, a Business Vans magazinnak az Év Haszonjárműve díját illeti,a 2016-ban teljes modellváltáson átesett Peugeot Expert a nagyméretű áruszállítók körében bizonyult az év legkiválóbb ajánlatának. Az új padlólemezre épülő, tetszetősebb és ergonomikusabb új modell sok hívet szerzett magának a ráfutásos baleseteket megelőző autonóm vészfékrendszertől a madártávlati képet biztosító VisioPark tolatókameráin át a vezető éberségét felügyelő rendszerig terjedő, gazdag biztonsági felszereltségével. Ami az áruszállításban nélkülözhetetlen tulajdonságokat illeti, megnövelt terhelhetőséget lehetővé tevő futómű és módosított szervokormány készíti fel a modellt az extra terhek cipelésére, ugyanakkor a tervezők arra is ügyeltek, hogy a helytakarékos hátsó felfüggesztés a legcsekélyebb mértékben se raboljon hasznos helyet a raktérből.

A 3008 és 5008 modellek alapját is adó, jelen esetben a haszonjárművek sajátos követelményeihez igazított, moduláris EMP2 platformra épülő Expert háromféle karosszériahosszal, akár 6,6 köbméteres raktérrel áll a felhasználók rendelkezésére. A rakodást kényelmessé és biztonságossá tevő funkciók között a szegmensben elsőként kínál motoros mozgatású, kéz nélkül aktiválható oldalsó tolóajtót, míg a rakomány hatékony célba juttatását, háromdimenziós megjelenítést is alkalmazó fedélzeti navigációs berendezés segíti.


 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.06.01
A koronavírus-járvány miatt 1986 után először nem rendeznek futamot a gyorsaságimotoros-....
2020.06.01
Áttekintés a hibrid járművek felhasználhatóságáról. ..
2020.06.01
A Toyota Camry nagy testvére, az Avalon méreteire és fazonjára rácáfolóan dinamikus, kezes,....
2020.06.01
Mohamed Mahmoodi Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2020.06.01
Közpénzből finanszírozott autóvásárlási kedvezmények bevezetését tervezi a német kormány a....
2020.06.01
Bárki összerakhat magának egy Siánt, megjelent ugyanis a sportkocsi 1:8 méretarányú modellje a LEGO....
2020.06.01
A gyanú és egy fedélzeti kamera tanúsága szerint egy Audi R8-as kocsi vezetője 2020. május 27-én....
2020.06.01
Hamarosan piacra lép a Lexus első tisztán elektromos típusa. Vajon új korszakba lép ezzel a márka,....
2020.06.01
A mesterséges intelligencia mellett a digitális ikrek és az ipari matematikai technológiák is az EU....
2020.06.01
A komáromi BYD gyárban készült két elektromos autóbusz átvételével lezárult a tatabányai....