A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a márka új vezetője, Alain Favey határozott vízióval érkezett: szerinte a francia gyártónak egyszerre kell gyorsabban reagálnia a piac változásaira, és bátrabban kihasználnia azokat az értékeket...
„Karizmatikus francia dizájn, amely meghatározza a márka következő fejezetét.” – harangozta be a modellt a Peugeot.
A Peugeot-t és társmárkáit összefogó Stellantis Sustainera nevű programja keretében a személyautókban már nem használható akkupakkok kelnek új életre, mégpedig az elektromos Avathor One-ban, ami mozgásukban korlátozott emberek orvosi segédeszköze.
Újabb nagyon kielégítő hónapot zárt az autópiac Portugáliában, júliusban az előző évhez képest 20,6 százalékkal, 17 ezer 549-re nőttek az újautó-eladások. A teljes évet tekintve 8,1 százalékkal 141 ezer 575-re emelkedett a piac.
A Peugeot hamarosan két friss fejlesztést kezd el bevezetni teljes elektromos palettáján. Az akkumulátor-előfűtés és a V2L technológia egyaránt azt bizonyítják, hogy a márka számára az elektromos autózás nem csupán műszaki kérdés, hanem elsősorban felhasználói élmény. Mindkét műszaki fejlesztés...
A villanyautózás technológiája rohamléptekben fejlődik, s a Stellantis égisze alatt dolgozó Peugeot is kiveszi részét a fejlesztésből. Az IBIS (Intelligent Battery Integrated System) forradalmi megoldás, amely sok kis újítást...
A Peugeot bemutatta új nemzetközi reklámkampányát, a Crosswalk-ot, amely 2025. augusztus 31-én indult, főszerepben az ikonikus Peugeot 208-cal és 2008-cal. A kampány célja, hogy újraértelmezzék a mobilitás és az érzelmek közötti kapcsolatot – és elég viccesen teszik ezt meg.
A villanyautózás egyik legismertebb árnyoldala a hatótávpara volt. Ma már búcsút inthetünk ennek a félelemnek – persze csak akkor, ha a megfelelő modellt választjuk. A brit The Independent magazin átfogó tesztje is bizonyítja ezt, amelyben a szerkesztők a piacon elérhető legnagyobb hatótávú...
Ha ma egy autógyár új modellje teljesítményét akarja bizonyítani, jó eséllyel elviszi a csúcsgépet a Nürburgringre, hogy körrekorddal hívja fel magára a figyelmet. A XIX. század végén azonban még nagyon más idők jártak. Akkoriban alig néhány autó pöfögött az utakon, és bármilyen nyilvános...
Gilles Vidalról túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a francia formatervezés sztárja. Ő az, aki a vagány Peugeot 208-as, a harmonikus 308-as és az újító szellemű 3008-as modellek mögött állt. Vidal most visszatér a Stellantis európai márkáihoz: 2025. október 1-jétől ő viszi tovább vállalatcsoport...