2025.12.20.

A Peugeot új Hypersquare rendszere nem egyszerű innováció, hanem korszakváltás. A francia márka olyan merész, látványos és technológiailag előremutató megoldással érkezik, amely újradefiniálja a vezetés fogalmát, és alapjaiban írja át az autózás következő évtizedeinek élményét, átformálja az...

2025.12.12.

A Peugeot ezzel az autóval új színt hozott a palettára.

 

2025.12.05.

A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a márka új vezetője, Alain Favey határozott vízióval érkezett: szerinte a francia gyártónak egyszerre kell gyorsabban reagálnia a piac változásaira, és bátrabban kihasználnia azokat az értékeket...

2025.11.04.

„Karizmatikus francia dizájn, amely meghatározza a márka következő fejezetét.” – harangozta be a modellt a Peugeot.

2025.11.02.

A Peugeot-t és társmárkáit összefogó Stellantis Sustainera nevű programja keretében a személyautókban már nem használható akkupakkok kelnek új életre, mégpedig az elektromos Avathor One-ban, ami mozgásukban korlátozott emberek orvosi segédeszköze.

2025.10.29.

Újabb nagyon kielégítő hónapot zárt az autópiac Portugáliában, júliusban az előző évhez képest 20,6 százalékkal, 17 ezer 549-re nőttek az újautó-eladások. A teljes évet tekintve 8,1 százalékkal 141 ezer 575-re emelkedett a piac.

2025.10.16.

A Peugeot hamarosan két friss fejlesztést kezd el bevezetni teljes elektromos palettáján. Az akkumulátor-előfűtés és a V2L technológia egyaránt azt bizonyítják, hogy a márka számára az elektromos autózás nem csupán műszaki kérdés, hanem elsősorban felhasználói élmény. Mindkét műszaki fejlesztés...

2025.10.14.

A villanyautózás technológiája rohamléptekben fejlődik, s a Stellantis égisze alatt dolgozó Peugeot is kiveszi részét a fejlesztésből. Az IBIS (Intelligent Battery Integrated System) forradalmi megoldás, amely sok kis újítást...

2025.10.11.

A Peugeot bemutatta új nemzetközi reklámkampányát, a Crosswalk-ot, amely 2025. augusztus 31-én indult, főszerepben az ikonikus Peugeot 208-cal és 2008-cal. A kampány célja, hogy újraértelmezzék a mobilitás és az érzelmek közötti kapcsolatot – és elég viccesen teszik ezt meg.

2025.10.03.

A villanyautózás egyik legismertebb árnyoldala a hatótávpara volt. Ma már búcsút inthetünk ennek a félelemnek – persze csak akkor, ha a megfelelő modellt választjuk. A brit The Independent magazin átfogó tesztje is bizonyítja ezt, amelyben a szerkesztők a piacon elérhető legnagyobb hatótávú...

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.27
Igaz, hogy eddig még csak a naptár mutatta, hogy milyen évszakban járunk, de nem kell sok, hogy....
2025.12.27
Folyamatosan korszerűsödik a járműállomány - mondta Fülöp Attila, a Belügyminisztérium....
2025.12.27
A Hyundai elektromos egyterű óriás bemutatására készül a Staria modellcsaládból. A nyugati....
2025.12.27
A Budapesti Közlekedési Központ és az Irányító Hatóság aláírta azt a támogatási szerződést, amely....
2025.12.27
Miközben Európa évek óta küzd a súlyos sérülések visszaszorításáért és több országban is....
2025.12.27
Mindhárom vezető japán autógyártó novemberi visszaesésről számolt be az előző év azonos hónapjához....
2025.12.27
A háromrészes, profi produkció a gyári csapat felkészülését követi nyomon, a fejlesztési és....
2025.12.27
Év vége felé a szarvasvonulás gyakori, látványos és egyben veszélyeket is hordozó természeti....
2025.12.27
A Toyota legújabb reklámja kreatív, látványos és – mindenekelőtt – emlékezetes. A hatóságok szerint....
2025.12.27
A Saic Motorhoz tartozó Maxus egy erős, takarékos és meglepően tágas utastérrel rendelkező....