Jó idők jártak a Peugeot-ra az elmúlt évezred végén. Azóta legendássá vált modelljük, a 205-ös éppen sikert sikerre halmozott, így a 309-est leváltó új kompakt modelljük tervezésekor is a 205 jól bevált receptjét követték.
Ha van ország, amelyik ellátta az autóipar szerteágazó történelmét újító és különleges autókkal, akkor az mindenképp Franciaország.
A Peugeot sportos modelleket tartalmazó palettája, a PSE (Peugeot Sport Engineered) az 508-assal indult útjára 2020-ban. Most úgy tűnik: elég nagy az esély rá, hogy az első modell egyben az utolsó is.
A Stellantis 60 éves angliai üzemét is az elektromos átállás igényei szerint működteti tovább. Az Ellesmere Portban működő gyár mostantól a Peugeot e-Partner mellett a Stellantis három másik márkájának áruszállítóit gyártja.
A Peugeot két évtizeddel ezelőtt mutatta be az azóta megszűnt Genfi Autószalonon a Hoggar nevű koncepcióautóját. A rendhagyó kétüléses tele van vad ötletekkel, formabontó megoldásokkal, azaz maga a csúcsra járatott fantázia.
A belátható jövőben nem lesz több Peugeot PSE modell, de sportmodell is csak akkor, ha az villanyos.
Június végén mutatkozott be a hazai újságíróknak az új Peugeot E-3008, a már indulásként elektromos hajtásra tervezett modell, amely azért hibridben is elérhető. A sajtóeseményen lehetőség nyílt tesztvezetésre is.
A legtöbben úgy ismerjük a Peugeot-t, mint stílusos és modern személyautók és praktikus haszonjárművek gyártóját. A Peugeot világa azonban sokkal színesebb ennél, hiszen a több mint két évszázada alapított családi vállalkozás termékei nemcsak az utakhoz, hanem többek között a konyhaművészethez...
Linda Jackson, a Peugeot nemzetközi igazgatója ismertette, hogy a villanyautók korszakában milyennek szeretné látni a Peugeot személyautók által nyújtott vezetési élményt.
Új automatikus váltójának köszönhetően továbbra is a könnyű haszonjárművek szegmensének megkerülhetetlen modellje marad a Peugeot Boxer. Az új egység nemcsak csöndesebbé teszi a Boxer kabinját, hanem csökkenti a sofőr terhelését is.