Nissan

Töltők a Nissan európai fejlesztőközpontjában

2016.11.07.

A Nissan bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban található Nissan Technical Centre Europe (NTCE) K+F központ lesz európai hálózatának első olyan létesítménye, melyet V2G technológiával szerelnek fel.

Az NTCE alkalmazottai összesen nyolc, az Enel multinacionális energiavállalattal együttműködésben kifejlesztett V2G töltőpontot vehetnek majd igénybe a fejlesztőközpont területén. A V2G töltőpontok a Nissan elektromos autóival együtt egy olyan intelligens energiagazdálkodási rendszert alkotnak, ami az autók akkumulátorainak feltöltése mellett az elektromos hálózat terhelésének kiegyensúlyozása érdekében lehetővé teszi az áram visszatáplálását is a rendszerbe.


A fejlesztés fontos lépést jelent a Nissan Intelligens Mobilitás jövőképének európai megvalósítása felé. A V2G technológia kiépítése a Nissan Intelligens Mobilitás jövőképének harmadik pillérét, az úgynevezett Intelligens Integrációt kelti életre, demonstrálva, hogy az olyan zéró emissziós járművek, mint a 100%-ban elektromos Nissan LEAF vagy e-NV200, illetve a különböző energiagazdálkodási rendszerek hogyan segíthetik elő egy tisztább és hatékonyabb energiarendszer kialakulását.

Francisco Carranza, a Nissan Europe energiaszolgáltatásokért felelő vezetője ennek kapcsán elmondta: „A Nissan mindig is élen járt az elektromos járművekhez kapcsolódó technológiák fejlesztésében, és örömet jelent, hogy tapasztalatainkkal ezúttal az energiafogyasztási szokások átformáláshoz járulhatunk hozzá. Elektromos modelljeinek integrálásával a Nissan egy olyan társadalmi modell megvalósítását segítheti elő, melyben az energia fenntartható, hatékony és megfizethető módon használható. Ezek a fejlesztések teljesen újraírhatják a mai játékszabályokat, és mindenki számára olcsóbbá tehetik az energiát.”


David Moss, az NTCE járműtervezésért és -fejlesztésért felelős alelnöke elmondta: „A V2G töltőpontok felszerelése fontos esemény számunkra. Lehetőséget nyújt, hogy az egész világnak bemutassuk a Nissan által fejlesztett energiagazdálkodási rendszerek működőképességét gyakorlati, üzleti viszonyok között. A tény, hogy saját telephelyeink egyikén valósítottuk meg a fejlesztést, egyben a technológiába vetett bizalmunkat is szemlélteti. Jelzi emellett, hogy töretlenül hisszük: elektromos modelljeink kulcsfontosságúak lehetnek egy fenntartható és hatékony jövő megalapozásában, a fennakadásmentesen együttműködő technológiák ökoszisztémájának kialakításában.”

A mostani bejelentést megelőzően a Nissan és az Enel augusztusban már beszámoltak a V2G technológia első kereskedelmi alapú alkalmazásáról Európában. Ennek keretein belül az Enel tíz V2G töltőegységet szerelt fel a Frederiksberg Forsyning dán közműszolgáltató központjánál, amivel a cég a V2G technológia, illetve töltőpontok első üzleti felhasználója lett.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.12
Próbarepülést végzett Kínában két olyan új, nagy teherbírású drón, amelyet a civil áruszállításban....
2025.12.11
Üdvözlünk az Autószektor podcast csatornáján, ez a HangZóna! Vendégünk: Piri András, az Inter Cars....
2025.12.11
Miközben folytatódik a párbeszéd Kína és az Európai Unió (EU) között a kereskedelmi....
2025.12.11
Miről is van szó pontosan?   ..
2025.12.11
De a nyolc versenyautó közül csak három lesz a legújabb, kilencedik generációs utcai Hiluxra....
2025.12.11
2028-tól a brit villanyautósok már nem csak töltenek, hanem minden megtett távolság után fizetnek....
2025.12.11
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Bosch Global Business Services – írja az economedia.ro a....
2025.12.11
Mivel az elektromos autók egyre nagyobb számban özönlenek a piacra, a német autóklub, az ADAC....
2025.12.11
A BYD két új Super Hybrid modellje, a SEAL 6 DM-i és kombi változata, a SEAL 6 DM-i TOURING....
2025.12.11
Magyar autóversenyzők csúcstalálkozójának adott helyszínt a kápolnai Hello Cuki cukrászda. Ahol....