Miközben az autóipar motorja kétségtelenül a folyamatos innováció, azért az autógyártás szíve-lelke mégiscsak a hagyományok tisztelete és újraértelmezése. Nem véletlen, hogy az innovatív, elképesztő kutatás-fejlesztés kapacitással rendelkező kínai gyártók is törekednek arra, hogy high tech...
Egy tengerparti cirkálónak mindenképp jobban áll a villanyhajtás, noha itt-ott megkérdőjelezhetően igényes a Fiat 500e átalakítása Jollyvá.
Noha a többi márka még nem közölte a pontos számait, de úgy tűnik, hogy 2023 első felében több autót adott el a Fiat, mint a csoport bármelyik másik márkája.
A Fiat nem gyárt többé szürke árnyalatú autókat, a színes autó lesz a védjegye.
Mindezt azért tartja fontosnak az olasz gyártó, mert szeretné megtartani tömegmodell vásárlóit, akiket súlyosan érintett az infláció az utóbbi időkben.
Születésnapi bulit tartottak a Fiat 500 magyarországi rajongói. A modell szerelmesei július 8-án, az MVM Dome előtti téren ünnepelték a legendás olasz autómodell bemutatkozásának hatvanhatodik évfordulóját.
Az olasz újautó-piac januárban az előző évhez képest 19 százalékkal emelkedett, 128 ezer 301 kocsit helyeztek forgalomba. Nézzük, melyek voltak a legkeresettebb márkák és a legnépszerűbb modellek.
Több próbálkozás és bukás után sem sikerült évtizedekig Made in Hungary személyautót gyártani sorozatban.
Néhány hónappal a hivatalos debütálás előtt az interneten keringenek az első álcázásmentes kémfotók a Fiat 600-asról, az idén debütáló új, kompakt SUV-ről.
A júliusban debütáló Topolinot hónapok óta a Citroën Ami klónjaként emlegetik. De most úgy tűnik, az olaszoknak mégsem kell stílusoktatásért a szomszédba menniük.