Az olasz-amerikai Fiat Chrysler Automobiles N.V. (FCA) és a francia PSA autóipari konszern egyesülésével a világ negyedik legnagyobb járműipari vállalata alakult meg a hétvégén.
Lengyel gyárának modernizálásával válaszol a modern kor kihívásaira az FCA, mostantól hibrid és full elektromos autók gyártására rendezkednek be.
A két gyártó együtt, Stellantis név alatt folytatja, most bemutatták az új logót is.
Az Európai Unió hatályos CO2-kibocsátási normájához igazodva a PSA-csoport, élén a Peugeot-val, mindenki másnál alacsonyabbra szorította le új autóinak CO2 emisszióját, ezzel a csoport korábbi ígéretéhez híven elkerülheti a súlyos bírságokat, sőt túl is teljesíti az ambiciózus célkitűzést!
Az Európai Unió hatályos CO2-kibocsátási normájához igazodva a PSA-csoport, élén a Peugeot-val, mindenki másnál alacsonyabbra szorította le új autóinak CO2 emisszióját, ezzel a csoport korábbi ígéretéhez híven elkerülheti a súlyos bírságokat, sőt túl is teljesíti az ambiciózus...
A harmadik negyedévben már növekedésnek indult a francia Groupe PSA konszern autóipari üzletágában az értékesítési árbevétel a cég honlapján szerdán publikált eredménybeszámoló alapján.
Az Opel elnök-vezérigazgatója, Michael Lohscheller beszél az autógyártó helyzetéről a járványidőszakban, elektromos stratégiájáról, új modell tervekről és a rüsselsheimi gyárról.
Bár a Peugeot-Citroen (PSA) és a Fiat-Chrysler (FCA) még nem ütötte rá végleges pecsétjét a hónapok óta tárgyalt fúziós szerződésre, de a két reménybeli partner abban már megállapodott, hogy az új, egyesített vállalatukat Stellantis névre keresztelik.
Megannyira furcsaság fedezhető fel a Citroen legújabb személyautóján, ami legtöbb paraméterében szembemegy a trendekkel. De vajon tényleg erre lenne igény?
Több tényező is hátráltatja jelenleg a PSA-FCA egyesülést, de az egyik legfontosabbra még csak most derült fény. Mi lesz, ha az autógyárak érdeke szembemegy az államokéval?