Megannyi késlekedés után a projektben, végre átvehette saját 1049 lóerős Mercedes-AMG One hiperautóját Valtteri Bottas, a Mercedes Forma-1 csapatának egykori sikeres pilótája.
Most még szép számban kaphatunk sportautókat, de folyton ennek a korszaknak a végét hirdetik. Vajon tényleg leköszönnek a klasszikus sportautók hamarosan?
Szeptemberben nem adtak el egy Ferrarit sem, de nem volt rossz hónapjuk a luxusautó-kereskedőknek Magyarországon, sok nagyon drága luxus- és sportautó talált gazdára, például rengeteg Mercedes-AMG és Porsche modell, de luxus Audi és BMW is jócskán fogyott.
Emlékszünk a korra, amikor az öltönyös, bajos német bankár beült a Le Mans-i V8-cal hajtott sportszedánjába.
A Mercedes-AMG az elektromobilitási fejlesztéseinél a motorsport területén megszerzett szakértelemből is profitál. Az elektromos turbófeltöltő a fejlesztés utolsó szakaszában van, amelyet először a jövőre szerelnek majd a sorozatgyártású modellekben.
Az S megy, az alapmodell pedig átveszi a helyét az AMG GT modellcsaládjában. Komolyabb alapellátmánnyal, több lóerővel, és már bevezetésekor egy egyedi szériával.
Black Series – mindig is így hívták a legkomolyabb AMG modelleket. A végső szériát, ami minden addigit a földbe tipor, és ez most sincs másképp.
Információink szerint kétszeres Euróba bajnok, hatszoros magyar bajnok, szimulátor világbajnok autóversenyzőnk, Kiss Norbert, az AMG magyarországi márka nagykövete, egy különleges járművel, meglepő kategóriában és navigátorral vág neki egy autóversenynek.
Hogy múlik el a világ dicsősége? Európai Uniós korlátozásokkal, leginkább. A jövőben búcsút mondhatunk a durrogó, puffogó, mérgesen morgó hanghatásoknak, ugyanis az AMG is kénytelen lehalkítani modelljeit.
Fontos infók derültek ki a Mercedes-Benz SL következő generációjáról, amit már az AMG részleg fog átgyúrni, hogy a GT szintjére hozzák a kényelem megtartása mellett. A keménytetőt dobják, érkezik a szövet.