A forgalmi torlódás ma már nem csupán bosszúság – hanem gazdasági, környezeti és társadalmi kérdés is. Az Egyesült Államokban minden autós évente több mint 60 órát tölt álló sorokban, miközben a városok világszerte küzdenek ugyanazzal a kihívással: hogyan...
A jövő mobilitása nemcsak a kibocsátás csökkentéséről szól, hanem arról is, hogy helyreállítsuk és újraélesszük azt a természetet, amelyen keresztül nap mint nap közlekedünk.
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az iparágakat, de a közlekedés eddig kimaradt a nagy áttörésekből. Miközben más szektorok már megtapasztalták a „ChatGPT-pillanat” hatását, a közlekedési rendszerek még mindig merev szabályozási és technológiai korlátok...
Egy modern autó mintegy harmincezer komponensből áll, ezek előállítása pedig szinte kivétel nélkül hulladékokkal jár. A Toyota szerint ez tarthatatlan, ezért új életet keresett és talált a gyártásból visszamaradt vagy hibás anyagok számára.
Egyre fontosabb szempont utazás során, hogy megóvjuk a környezeti és helyi értékeket, ebben segít most Tóbiás és Balambér néhány jó tanáccsal.
A Széchenyi István Egyetem, a Büchl Hungaria Kft. és az Enviro Partner Kft. együttműködésében két éve létrejött RESZETT program célja, hogy a körforgásos gazdálkodás és a robotika segítségével játékosan fenntarthatóságra nevelje a következő...
A jövőben az Opel főüzem áramának nagy részét geotermikus energiából állítják majd elő. Ebből a célból a Stellantis anyavállalat bejelentette, hogy együttműködik a Vulcan Energy-vel.
A Ford már a jövőre készül: a vállalat új naperőművet épített a spanyolországi Valenciában működő Almussafes üzemegységében.
A mobilitással foglalkozó vállalat bemutatott egy 45, illetve 58 százalékban fenntartható anyagokból készült személygépkocsi- és egy autóbuszabroncsot, amelyeket közúti forgalomra engedélyeztek, és amelyek teljesítménye a már kapható abroncsokéval azonos szintűnek ígérkezik.
