Érdekelt bárkit is korábban, ha egy profi pilóta káromkodott? Egyáltalán nem, de mióta az FIA bünteti, azóta mindenki erről beszél.
Sok munkával telt a WRC holtszezonja a japánok gyári csapatának, mivel gyorsan kellett reagálni az FIA későn bevezetett szabályváltozásaira. Monte-Carlóban azonban kiderült, hogy jó munkát végeztek a mérnökök, mert kettős győzelemmel mutatkozott be a 2025-ös GR Yaris Rally1.
A Japán-ralin hivatalosan „csak” egy újabb konstruktőri ralivilágbajnoki címmel lepte meg rajongóit a Toyota. A versenyt kísérő sajtóbeszélgetések során azonban elhangzott egy nagyon fontos mondat, amely legalább akkora eufóriát váltott ki, mint a WRC-győzelem: „megcsináljuk a Celicát!”
A költségcsökkentés érdekében a jövő évtől már nem használhatják a Rally1-es autók plug-in hibrid rendszert. Az elektromos meghajtás kivonása összhangban van a 2027-re meghatározott munkairányvonallal, amelynek alapelveire december 11-én tesznek javaslatot a Motorsport Világtanács következő...
Az idei szezonban a finn – saját kérésére – Sebastien Ogier mellett csak részmunkaidősként versenyez, míg Elfyn Evans és Kacuta Takamoto Katsuta teljes munkaidős a Toyotánál. A finnországi székhelyű alakulat sokkal rosszabbul is áll, mint tavaly, jó eséllyel mindkét vb-címet el fogja veszíteni a...
A Hyundai belga versenyzője egy lépéssel közelebb került első rali-világbajnoki címéhez, miután megnyerte a roppant nehéz Akropolisz-ralit.
A belga pilóta világbajnoki címre vonatkozó reményei szombaton tovább erősödtek, mivel az Akropolisz-rali szombati napja után fölényesen vezet.
Az észt pilóta az első nap utolsó gyorsaságiján vette át a vezetést a műszaki problémával küszködő Sébastien Ogier-től. Az Akropolisz-rali jelentősen befolyásolhatja az idei világbajnokság kimenetelét.
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz szomszédaink WRC futamáról.