Az Autocar értesülései szerint már jövőre befuthat egy 10 millió forint alatti, terepes hangulatú, ám kombi kasztnival szerelt, Bigster-alapú Dacia modell.
Miközben az európai autógyártók egyre inkább elmozdulnak a hagyományos kaszni formáktól, addig a kínaiak nem félnek visszatérni a bevált receptekhez.
Élmény magadra ölteni és vezetni az új 1-es BMW-t, annak ellenére is, hogy gázolajos hajtáslánccal próbáltuk. Így csinál belőlünk boyracert egy átlagos, ingázó dízel kompakt.
Éles, hegyes, sportos külsővel lépett piacra az MG4 Európában, a következő generációnak azonban egy sokkal hagyományosabb külsőt szánnak.
A világ egyik legnagyobb számban eladott személyautója immáron a 12. generációjánál jár Európában és most apró változásokkal próbálják kívánatosnak tartani a piacon.
Ha egyetlen újautót kellene édesapámnak ajánlanom, a teszthét után valószínűleg egy szívómotoros i30-at mondanék neki, ami egy életre született.
Még odébb van az első Sony modell legördülése, de máris beavattak minket 2028-as terveikbe.
Nem meglepő módon egy villanyautón folytathatja majd történelmi útját a legendás típusjelölés.
Mármint B kategóriás, az nem kell. Górcső alá vesszük azokat a kicsi, könnyű és akár egy közönséges háztartási konnektorból is feltölthető autókat, amelyekhez elegendő a segédmotoros vizsga.
Három év kihagyás után tért vissza a Citroen C4, ami egy beazonosíthatatlan kompaktként, a hajtáslánc választás széles szabadságával tért vissza a piacra. De vajon crossover vagy hatchback?