Változatlan pilótafelállással készül a kölni központú csapat az idei bajnokságra, amelyben a legfontosabb cél a zsinórban negyedik vb-cím és a hatodik Le Mans-i győzelem megszerzése lesz. A szezonnyitó katari futamot február 28-án rendezik.
Ritkaságokra lehet licitálni, mert az ínséges időkben értékes daraboktól is megválnak múzeumok.
60 év után újra az abszolút győzelmi trófeáért fog harcolni az Aston Martin Le Mansban. Nem aprózták el, a mezőny egyetlen V12-es autóját alkották meg.
Nincs új a nap alatt, megint bővült a kétmotorosok mezőnye, ami továbbra sem népes.
Miközben a motorok lökettérfogata csökkent, a dobogós pezsgők űrtartalma alaposan megnőtt.
1,1 milliárd forintért kínálták a Le Mans győztes Porsche utcaira átgondolt változatát, és állítólag csak hét darab készült belőle.
Jövőre már pályára mehet, 2026-ban pedig akár aktívan versenyezhet is a 2027-es szabályrendszerre előkészített H24EVO.
1999-ben történelmet írt a BMW V12 LMR, ami két Le Mans korszak között tudta megnyerni a 24 órás futamot.
Egy évvel a centenáriumi győzelem után a Ferrari megismételte a bravúrt a Le Mans-i 24 órás versenyen 2024-ben, a világ leghíresebb és legrangosabb hosszú távú versenyén.
Június 15. és 16. között rendezik meg a 92. Le Mans-i 24 órás autóversenyt, amelyen a japán gyári csapatnak minden korábbinál több versenytárssal kell majd megküzdenie a győzelemért.