Ha nyár, akkor Mazda MX-5. Így van ez már két évtizede, amióta autókkal (is) foglalkozom. A kis roadster a legegyszerűbb, a maga nemében legolcsóbb és legizgalmasabb...
A Mazda MX-5 alacsony szén-dioxid-kibocsátású üzemanyaggal versenyez a 2025-ös Super Taikyu Series futamain.
Az MX-5 roadsterek járművezérlő moduljának potenciális meghibásodása miatt a már megrendelt autók a kikötőben várják a sorsukat, a szállítások pedig minden bizonnyal csak nyáron indulnak újra.
Bevezetésének 35. évfordulója alkalmából négy Mazda MX-5 – egy-egy modell minden generáció képviseletében – fenntartható üzemanyaggal tette meg az 1000 mérföldes utat a Land's Endtől John O' Groatsig. A világ legnépszerűbb kétüléses...
1989-es debütálása óta a Mazda MX-5 rendre bizonyítja, hogy ideális választás azok számára, akik a vezetés tiszta örömére vágynak. A 2024-es Mazda MX-5 továbbra is őrzi státuszát a kiemelten vágyott autók között, köszönhetően az új, izgalmas vezetési módnak, az új biztonsági és technológiai...
Noha nem alaptalan a félelmünk, hogy egyszer kikopnak a valóban izgalmas sportautók, egyelőre úgy tűnik, hogy az MX5-ért nem kell még aggódnunk, egy ideig még biztosan velünk marad.
Jóval drágább sportautókban is csak ritkán előforduló, rendkívül modern hátsó futómű technológiát kap jövőre a Mazda MX-5.
„Nem szeretnénk, ha az emberek aggódnának, hogy nem elég környezetbarát az autójuk.” Ki gondolta volna, hogy ezt éppen egy MX-5 kapcsán nyilatkozta a gyár.
Ha nyár, akkor roadster. Ha roadster, akkor MX-5. Ha MX-5, akkor a legerősebb. Egy biztos, ez a kocsi bármilyen konfigurációban igazi élményautó.
Kabrióval ünnepeltük a nyarat, rögtön kettővel. A Mazda MX-5 bármilyen konfigurációban lenyűgöző, legyen az 1,5 literes, 131 lóerős, vászontetős, vagy kétliteres, 160 lovas, targa tetős kivitel.