Teljesen véletlenül révedeztem azon, hogy egyre kevesebb szívemnek kedves öreg szocialista autót látok a forgalomban. Vajon rajtam kívül is feltűnt még ez valamiknek? Vagy csak nekem olyan jó elmerengeni egy kopottas ezerötös Ladán? Amiből, ha többet látnék, talán fel sem tűnne a parkolóban? De...
A franciák mindig forradalmi műveket alkottak, lásd Citroën DS, vagyis a Cápa 1955-ből, majd tíz évvel később az R16-os Renault.
Egy korszak, amikor ünnep volt, ha megérkezett az éveken át összekuporgatott, előre befizetett és évekig várt családi autó.
Több próbálkozás és bukás után sem sikerült évtizedekig Made in Hungary személyautót gyártani sorozatban.
A második világháború előtti magyar autópiacon négyezer pengőnél kevesebbe került egy személyautó, méghozzá nem is akármilyen, az Audi család Auto-Unionhoz tartozó DKW.
Itáliai legenda Made in Poland jelzéssel, bohém ifjúságom sokszor csodás, olykor kellemetlen emléke a Fiat 126-os, mely alaposan átlépte a veteránkort.
A hetvenes években a BNV termékkínálata már nem fért el a Városligetben, ezért költöznie kellett a vásárnak. Expó nálunk 7. rész
A MERKUR időszak története a hazai gépjárműkereskedelemben.
Tizenegy éves küldetését befejezve lezuhant a Merkúr első műholdja, az amerikai Messenger űrszonda.
