Különleges élmény lehet a 80-as, 90-es évek csúcsát vezetni, és most valaki átélheti ezt egy keveset futott 1991-es Mercedes-Benz 420 SEL-ben. Csak várd ki az árát!
Elkötelezett a villanyosítás felé, ám mégsem tudja hol kezdje az átformálást a Jaguar. Beszállítót keresnek elektromos autóik padlólemezéhez, de végül lehet, hogy maguk kényszerülnek elvégezni a feladatot.
Gondoskodott róla a BMW, hogy egy életre megjegyezzük a 4-es második generációját. Méretes veséi mögött egy könnyed és élménydús túrakupé lakozik.
Azt már korábban is tudtuk, hogy az IS következő generációja nem érkezik Európába, viszont úgy tűnik, hogy a Lexus további két rosszabbul teljesítő modelljétől is megválik Európában.
Egyre több technológiát kénytelenek a motortérbe szorítani a gyártók, ha szeretnének megfelelni az EU által támasztott szigorú károsanyag-kibocsátási normáknak, ami az autók drágulásával jár. Viszont nem a Jaguarnál.
Ilyen egy stílusos villa, ha azt egy autógyártó tervezi. Ha akarod, egy vadiúj Aston Martin DBX is jár hozzá, persze a falak színével megegyező fényezésben.
Az év első hat hónapjában a korábbi évekhez képest gyengébben szerepeltek a prémium autók az európai autópiacon, szinte minden kategóriában visszaesés mutatkozik, de van egy-két meglepetés.
Egy prémium autó csak a fényűzésről szól? Nem feltétlenül. Sokkal fontosabb a mögöttes tartalom, és ezt pont egy szövet üléses alap E-osztály mutatta meg nekem a legjobban.
Hosszú múltra tekint vissza a BMW 3-as sorozata, és amíg mindenki az M3-ra csorgatja azt a bizonyost, addig volt néhány olyan speciális sportváltozat is, amikről kevesebbet lehetett hallani. Őket gyűjtöttük most össze.
Meglepő, de van, akinek az Audi RS5 alaptudása nem elég. Hozzájuk szól az ABT legújabb sportmodelljével, ami mindent egy következő szintre emel.