Matteo Salvini olasz közlekedési és infrastrukturális miniszter, a jobboldali Liga párt vezetője indokolatlannak és károsnak nevezte a 30 kilométeres sebességkorlátozás általánossá tételét városokban, miután Bolognában a polgármester majdnem az egész városra vonatkozóan bevezette azt.
Az olaszok koppintják a német mintát. És előrukkoltak még pár meglepő javaslattal.
A válasz nem is olyan egyszerű, mert több sebességhatár vonatkozik a biciklisekre, mint az autósokra. Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában bemutatjuk a kerékpáros sebességkorlátozásokat.
A kormány bemutatta a villamosenergia-hiány kezelésére vonatkozó tervét.
Az elmúlt napok időjárási viszonyai az ózon szintjének meredek emelkedéséhez vezettek, ezért sürgős intézkedések kellenek Svájcban – írja az ilgiorno.it.
Párizsban az egész városra kiterjesztették a 30 km/órás sebességhatárokat. Brüsszel üdvözölte ezt a közlekedésbiztonság szempontjából fontos döntést.
A német autópályákon lévő sebességkorlátozás mentes szakaszai fontos témája volt a németországi választásoknak. Most úgy tűnik, marad a szabad száguldás az autobahn egyes részein.
A németországi választások utáni koalíciós tárgyalások egyik jelentős témája lehet az esetleges sebességkorlátozás a német autópályák összes szakaszán. A Volkswagen és a Daimler vezetői ellenzik a limit bevezetését.
- A jelenleginél szigorúbb közlekedésbiztonsági intézkedésekkel, például lakott területen 30 kilométeres óránkénti sebességkorlátozással szüntethetők meg 2050-re a halálos közúti balesetek az Európai Unióban - szögezték le az Európai Parlament (EP) képviselői szerdán strasbourgi plenáris...