Internet, közösségi média, autóvásárlás – ezek körül forgott az agyunk és a tollunk kilenc részes ICDP cikksorozatban. Rengeteg érdekes statisztikai adat elemzésén túl izgalmas következtetéseket vontunk le, melyek hozzásegíthetik az autóskereskedőket ahhoz, hogy egy kis odafigyeléssel és...
Vajon a Facebook, a Youtube és a Twitter csak „játék”, vagy nagyon is komoly szerepük van az autóvásárlók érdeklődésének megragadásában és fenntartásában? Az autóipar online fogyasztói szokásokat elemző cikksorozatunk nyolcadik részében a közösségi média szerepét és teljesítmény mutatóit...
Hogyan lehet online megragadni a potenciális vásárlót és boldog autótulajdonost csinálni belőle? Van-e üzleti szempontból jelentősége a Facebook-nak és más közösségi oldalaknak a gépjármű értékesítés piacán? Ezeket a kérdéseket boncolgatjuk a maratoni cikksorozatunk soron következő, hetedik...
Ötödik részéhez érkeztünk az autóipar értékesítési folyamatának új, innovatív, online módszereit és eszközeit elemző cikksorozatának. Az autóipari kutatásokkal foglalkozó ICDP nemzetközi szervezet tanulmánya részletesen vizsgálja az online fogyasztói szokásokat, és keresi azokat a megoldásokat,...
Pascal Haubenreisser, az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet szakértője tanulmányában azt vizsgálja, hogyan hat a vásárlói szokások változása a disztribúciós folyamatokra. Cikksorozatunk második részében a kutatás hátterére világítunk rá.
Az ICDP autóipari kutatásokkal foglalkozó nemzetközi szervezet a rendelkezésre álló értékesítési és értékesítést támogató csatornák között hangsúlyos helyen szerepelteti a közösségi médiát, hiszen a felgyorsult, online tartalmat fogyasztó világunkban talán itt lehet a legkönnyebben elérni és...