Az európai autóipar egy lépésre van az összeomlástól.
Milyen a német márka stratégiája a kínai vetélytársakkal szemben és hogy bírja a háziversenyt.
Az "európai kei car" szegmens létrehozásának oka a kínai autók térnyerése.
Mindig jó látni, amikor egy autógyártó nem elégszik meg a divatos témák emlegetésével, hanem valóban tesz valami hasznosat. A Stellantis kötelékébe tartozó Peugeot például együttműködik egyik autóipari beszállítójával, a Valeóval, és kidobott vagy részben hibás alkatrészekbe lehelnek új életet...
Egy olasz menedzsert nevezi ki új vezérigazgatónak az autóipari konszern a cég igazgatótanácsának szerdai bejelentése szerint.
A konglomerátum egy olyan tanácsadó céget bérelt fel, akik segítenek nekik felmérni a nehézségekkel küzdő márkáikkal kapcsolatos tudnivalókat - különös tekintettel az Egyesült Államokban uralkodó magas vámokra.
Így kerülné el a borsos európai vámokat a Stellantis által is támogatott kínai villanyautó gyártó.
Hatalmas partnert találhat a Stellantis személyében a svéd mikroautó vállalkozás, a Luvly, ami most bebizonyíthatja, hogy működik-e a receptjük.
A kompakt SUV következő generációja fontos a Jeep új irányának megszilárdításában, aminek során az európai piac is fontos szerepet kap.