Folytassuk áttekintésünket, hogy milyen autótípusok érkezését érdemes várni a jövő esztendőben.
Négy márka, három méretosztály, tizenkét haszonjármű a Stellantis új generációs kínálatában.
Társult cégeivel karöltve azon dolgozik a Peugeot, hogy központosított, nagyobb teljesítményű vezérlő rendszerekkel váltsa ki napjaink szerteágazó elektronikai architektúráját. Ebben az evolúciós ugrásban fontos szerep juthat a mesterséges intelligenciának és a Peugeot magyar testvérvállalatának...
Nem csak a Citroen e-C3, de további hét Stellantis modell épülhet az olcsósított Smart Car padlólemezre.
Mintegy 20 milliárd forintot fektet a világ egyik legnagyobb autóipari konglomerátuma, a Stellantis az általa tavaly megvásárolt magyar start-upba, az önvezető technológiával foglalkozó aiMotive Informatikai Kft.-be; a beruházást a magyar kormány 5 milliárd forinttal támogatja - jelentette be a...
2030-ra 50%-os akkumulátor tömegcsökkenést szeretne elérni a Stellantis, hogy közelítsenek a belsőégésű motoros autókhoz.
Miközben az autóipar motorja kétségtelenül a folyamatos innováció, azért az autógyártás szíve-lelke mégiscsak a hagyományok tisztelete és újraértelmezése. Nem véletlen, hogy az innovatív, elképesztő kutatás-fejlesztés kapacitással rendelkező kínai gyártók is törekednek arra, hogy high tech...
Noha a többi márka még nem közölte a pontos számait, de úgy tűnik, hogy 2023 első felében több autót adott el a Fiat, mint a csoport bármelyik másik márkája.
Carlos Tavares szerint több mint két év kompromisszummentes munkája van az STLA Medium padlólemezben, amire évi 2 millió autó gyártását tervezik.