A Las Vegas-i GT-S tanulmány megtartotta a hibrid hajtást, de a megjelenése jóval sportosabb lett a szériaváltozaténál.
Igaz, hogy a modellváltások csak legfeljebb négy-öt évente követik egymást, az autókban működő technológia azonban folyamatosan fejlődik. Bizonyos esetekben ez a fejlődés szó szerint élet és halál kérdése lehet. Erre jutott a közelmúltban az amerikai AAA legújabb vizsgálata is.
A japán gyártó már több, mint 6 millió eladásnál jár az idei évben, júliusban pedig rekordot is döntött.
A Toyota Camrynél kevés ideálisabb főnöki cégautót tudok elképzelni. Elegáns, tágas, biztonságos, csendes, gazdagon felszerelt és nagyon takarékos. Sokkal nyugodtabb lenne a világ, ha a csúcsvezetők, a döntéshozók ilyennel járnának. Vagy biciklivel, persze...
A hibrid limuzinból az első darabok már meg is érkeztek a magyarországi márkakereskedésekbe.
Újraértelmezett külsejéhez vadonatúj hibrid hajtásláncot, gazdag felszereltséget és fejlett technológiai tartalmat társít a kilencedik generációs Toyota Camry. A csak villamosított hajtáslánccal rendelhető szedán európai forgalmazásáról egyelőre nincsenek információk.
Tavaly mindössze 6000 darab Toyota Camry fogyott saját hazájában, így nem csoda, hogy hamarosan megszabadulnak tőle.
Egy amerikai motorsport-szakkommentátor komoly összegeket fordított arra, hogy saját ízlésére formálja Toyotáját. Az autót most elárverezi, és ahogy a licit áll, jóformán ingyen juthatunk hozzá az összes speciális extrához.
A Toyota első, teljesen saját tulajdonú észak-amerikai gyárában, az idén 35. születésnapját ünneplő georgetowni Toyota Motor Manufacturing Kentucky-ban a napokban elkészült a tízmilliomodik Camry, egy fehér színű SE változat. Az emlékezetes jubileum alkalmából röviden felelevenítjük az amerikai...
Kívül visszafogottabb, belül épp, hogy diszkósabb lesz a ráncfelvarráson átesett Toyota Camry. Új felniszett, új szín, nagyobb kijelző jellemzi a frissítést.