Túl nagynak és drágának tűnik az ID.4? Ez többé nem lehet probléma, hiszen hamarosan érkezik a Volkswagen megfizethető crossovere.
A német márka állítólag az Audi elsőkerék-meghajtású platformját fontolgatja a Macan gyors cseréjét követően.
Wayne Griffiths szerint még nem jött el az ideje egy Seat EV-nek, mivel először nyereségessé kell tenni a gyártását.
No, nem itt, hanem az Egyesült Államokban. Pedig az egykori amerikai terepjáró és SUV gyártó már teljesen a Volkswagen-csoport kezében van.
A harmadik negyedévben és az első kilenc hónapban gyenge eredményeket ért el a konszern a szerdán publikált jelentése alapján. A pénzügyi igazgató szerint az eredményadatok a költségcsökkentés és hatékonyságnövelés szükségességét támasztják alá.
Több olyan autóra lenne szükség, amilyen a Skoda Kamiq, de a szabálykörnyezet egyre kevésbé kedvez az ilyen megfizethető, mégis karakteres kisautóknak.
A Volkswagen csoport (VW) tavaly 12 százalékkal, 9,24 millió járművet értékesített tavaly a világon.
Csak Volkswagen Golfból, csak 2015-ben, 974 021 darab készült MQB padlólemezre. Ez egyébként a platform rekordszáma egy modellre, egy évben.
Felfelé, egy 190 lovassal bővül a Seat Leon benzinmotoros kínálata. Már gyártósoron a kétliteres erőforrások.
Ha neked is eleged van a töltőkábel pakolgatásból, akkor különleges aranyos megoldást kínálhat hamarosan a Volkswagen a mélygarázsokban.