Rolls-Royce
Az igazi luxus autógyártás sosem a gyártási számokról szólt, hanem a minél szélesebb körben kielégített, méregdrága igényekről. Nem kivétel ez alól a Rolls-Royce sem, ami tavaly mindössze 5712 autót értékesített, ám olyan marginnal, amibe belegondolni is nehéz, ráadásul egy az 10 évvel korábbi adatokhoz képest mintegy kb. 1700 darabos növekedés. Szóval a brit luxusgyárnak remekül megy a sora, főleg a Cullinan SUV bemutatása óta, úgyhogy maradt idejük és pénzük terjeszkedni, de nem azért, hogy tovább nyomják felfelé a gyártási számokat.
A bővítés elsősorban a Bespoke divíziót, tehát a személyreszabhatóságért felelős részleget érintené, akikhez akár egy olyan modellek kérésével is fordulhatnak a vásárlók, amikből egy van az egész világon. „Úgy invesztálunk 370 millió dollárt a brit gyáruk bővítésébe, hogy nem számolunk extra unitokkal. A fókuszunk az egyediséget kiszolgáló kapacitásunk növelésén lesz.” – tette hozzá Jon Colbeth, a márka észak-amerikai elnöke. Így szeretné megőrizni exkluzívitását a Rolls-Royce, miközben mégis többet tudnak keresni egyetlen eladott példányon. Az amerikai vezér azt is megerősítette, hogy nem szeretnék a márkalogót mindenki arcába tolni, ahogy a versenytársak teszik, illetve szeretnék megőrizni a gombokat, ameddig csak lehet. „Amint túl futurisztikus akarsz lenni, elveszel egy kicsit a felhasználói élményből.”
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!