Először kerül egy apró Spirit of Ecstasy az utastérbe, és először gurul 23-colos felniken, legalábbis gyárilag a világ legnagyobb SUV-ja.
A négyüléses luxusbusz és a hétszemélyes VIP utazójármű után egy harmadik üléskonfiguráció is megjelent a Lexus LM palettáján, amely a legnépszerűbbnek bizonyulhat mind közül – főleg, ha Japánon kívül is forgalomba hozzák.
Vadonatúj szolgáltatást vezet be legigényesebb ügyfelei számára a Toyota: a világ hiperprémium-autógyártóihoz hasonlóan bármilyen elképzelést hajlandóak (és képesek) megvalósítani. Egy megkötés azért van: a kiindulási alap kizárólag a Century lehet.
A villanyosítás sorra dönti le az autózás legstabilabb bástyáit is. A luxust egykor a V12 jelentette, ma már úgy tűnik, hogy egyre inkább az elektromos hajtás.
Miközben a világ nagyrésze aggódva figyeli a világgazdaság alakulását, és az egyre dráguló termékeket, úgy tűnik, hogy egy alternatív valóságban a gazdagokat ez egyáltalán nem érinti.
Hetven éves az első sorozatgyártott Bentley modell, ami a Continental nevet viselte. Filozófiája a mai napig ott van a márka DNS-ében, és erre büszkén hívja fel a figyelmünket a brit manufaktúra.
A Lexus és a Royal College of Art (RCA) „A jövő prémiumának lelke” címmel hirdetett meg korábban pályázatot. Itt vannak a pályaművek.
Decemberben is kaszáltak a luxusautó-kereskedők. Vitték az AMG-ket, M-eket és Porschékat akár a cukrot. Volt olyan magyar vásárló, aki Bentley-t vett, de volt, aki Aston Martinaál nem adta alább…
Pontosan tizenöt évvel ezelőtt lenyűgöző alkotással ejtette ámulatba a Párizsi Autószalon közönségét a Peugeot. A 908 RC tele volt innovatív és fényűző részletekkel, amelyekből sokkal sem korábban, sem azóta nem találkozhattunk, mások viszont mára általánossá váltak. Az igazi meglepetés azonban...
Kiemelkedő hónapjuk volt júniusban a luxusautó-kereskedőknek Magyarországon, számos nagyon drága luxus- és sportautó talált gazdára, például sok BMW M, Mercedes-AMG és Porsche modell, de luxus Audi is jócskán fogyott.