Interbrand

Az Interbrand a Hyundai-t rendszeresen a világ legnépszerűbb márkái közé sorolja

2017.10.01.

A Hyundai már harmadik éve fenntartja a legnagyobb globális márkák rangsorában a 40. pozíciót, az Interbrand globális márkaszakértő által közzétett legfrissebb rangsor szerint. A Hyundai a számos globális piaci kihívás ellenére a világ 35. legértékesebb márkájaként őrzi pozícióját, aminek köszönhetően értéke 13,2 milliárd amerikai dollárra nőtt. Ez 5,1% -os növekedést jelent az előző évhez képest.



 

"A Hyundai célja, hogy ne csupán autóipari márka legyen, hanem életmód márkává váljon. Ezért a “Modern Premium” márkaépítési irányzatra támaszkodva olyan új autós univerzumokba költözünk, melyek lehetővé teszik az emberek számára, hogy minden érintkezési ponton megtapasztalják a márka értékét. – nyilatkozta Wonhong Cho - a Hyundai marketingért felelős vezérigazgatója. "Márkánk filozófiája és a jövőbeli mobilitás megtervezése a márka értékének emelkedését eredményezte. Továbbá, kreativitásunk és innovációink – a minőséget, a technológiát és az árat kiegészítve – a jövőben a fenntartható márkafejlődés eléréséhez segítenek minket."

A Hyundai világszerte 4,86 ​​millió gépjárművet értékesített és a globális autóipari rangsorban az Audi, a Nissan, a Volkswagen és a Porsche előtt a hatodik helyen áll. Ez az eredmény a Dél-Koreában vezető autógyártó számára egy exponenciális növekedési időszakot követ, mely 2005 óta négyszeresére emelte márkaértékét: 3,5 milliárd dollárról a jelenlegi rekordértékéig.

"A Hyundai folyamatosan növekvő, fenntartható márkaépítésének kulcsfontosságú eleme az volt, hogy a nehéz piaci feltételek ellenére a vállalat elkötelezte magát a “jövőbeli mobilitás” víziójának kidolgozása mellett," - nyilatkozta Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési részlegének globális igazgatója. "A Hyundai hihetetlenül keményen dolgozik azért, hogy megvalósítsa a “jövőbeni mobilitás” jövőképét azáltal, hogy a “Modern Premium” márkairányzat nevében megfizethető, autonóm vezetési technológiát és kapcsolódási lehetőséget teremt mindenki számára."

Megnövelt termék-versenyképesség

Amellett, hogy megőrizte a legmagasabb minõség közvetítőjének hírnevét a nagy piacokon, a Hyundai megerõsítette globális termékportfólióját is, elindítva az új Kona kompakt SUV-ot. A ‘The new Species’ (“új fajok”) szlogennel forgalmazott új modellre a hazai piacon történő bevezetését követő első hónapban több mint 10.000 előrendelés érkezett, kiemelve a modell sikerpotenciálját ebben a gyorsan növekvő szegmensben.

A Hyundai az i30N-t is piacra dobta, mely a márka nagyteljesítményű N sorozatának első modellje. Az új autó a Hyundai motorsportban való részvételén alapszik, annak bizonyítására, hogy az új autók fejlesztésének középpontjában az élvezetes vezetési élmények kívánalma áll.

A jövőbeli mobilitás kidolgozott terve

Ez az év a Hyundai jövőbeli irányvonala körvonalazásának szempontjából is jelentősnek számít. A márka meghatározta tervét a jövő gépjárműveinek világába való költözésének kivitelezésére, mely 15 környezetbarát jármű piacra dobását jelenti 2020-ig, köztük az IONIQ Electric-et és a hamarosan megjelenő üzemanyagcellás elektromos járművet. A márka a jövőre összpontosító IONIQ projekt és a külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködés révén is elősegíti a megfizethető autonóm vezetési és kapcsolódási technológiák kutatását.

Márkaélmény közvetítése világszerte

A Hyundai továbbra is, a világ minden táján egyedülálló vásárlói tapasztalatokkal gazdagítja a márka identitását, beleértve a Tate Modern (London) és a Los Angeles County Museum of Art (LACMA) szépművészeti múzeum nagy művészeti létesítményeinek hosszú távú szponzorálását. Ezen kívül a Hyundai megnyitotta legnagyobb Hyundai Motorstudio bemutatótermét Goyangban, Dél-Koreában, ahol interaktív márkaélményt nyújtva lehetővé teszi az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációt a különböző innovatív témákról és a jövő technológiáival kapcsolatban.

A Hyundai “modern premium” márkafilozófiáját globális marketingkampány-sorozatával a márka ugyancsak erősíti. A "Better Super Bowl" kampányfelvételét az NFL szezondöntőjén forgatták. Műholdas technológia és 360 fokos merülőhüvelyek segítségével pedig a katonaság tagjai számára is lehetővé tették, hogy a játékot szeretetteikkel együtt követhessék figyelemmel. A közvetítést több mint 41 millió néző tekintette meg és kreativitásának, valamint előadásmódjának köszönhetően fantasztikus véleményeket kapott

Szintén a Hyundai márkájának nemzetközi közönséghez való eljuttatását szolgálja a "Shackleton's Return" (Shackleton visszatérése) elnevezésű kampány, mely végigkövette a legendás sarkkutató, Sir Ernest Shackleton unokáját, ahogy egy hagyományos 2,2 literes dízel Santa Fe-vel felfedezi az Antarktiszt. A kampány videója a feltöltésétől számított két hónapon belül meghaladta a 140 millió megtekintést a YouTube-on, ami az autóipari kampányok között a legmagasabb számú megtekintést jelenti.

A Hyundai rangsorbeli helyezése az elmúlt évtized során (Interbrand)

Év

Összesített rangsor

Márkaérték (milliárd USA dollár)

2017

35

13.2

2016

35

12.5

2015

39

11.3

2014

40

10.4

2013

43

9.0

2012

53

7.5

2011

61

6.0

2010

65

5.0

2009

69

4.6

2008

72

4.8

2017 Top 10 gépjárműgyártói (Interbrand)

Rangsor

Vállalat

Márkaérték (milliárd USA dollár)

1

Toyota

50.3

2

Mercedes-Benz

47.8

3

BMW

41.5

4

Honda

22.7

5

Ford

13.6

6

Hyundai

13.2

7

Audi

12.0

8

Nissan

11.5

9

Volkswagen

11.5

10

Porsche

10.1

Az Interbrand rangsorolásait a vállalatok pénzügyi mérlegeinek használatával, valamint marketingtevékenységeik áttekintése alapján számolják, miközben minden egyes márka potenciális nyereségét is tükrözik.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2021.09.19
Még csak ismerkedünk a villanyautókkal, gyűjtögetjük a tapasztalatokat – például arról, hogy....
2021.09.19
A védelmi ipari szakképzés infrastrukturális feltételeit teremti meg a Zalaegerszegi Szakképzési....
2021.09.19
Facebookos ismerőseinek akart dicsekedni sportkocsijával egy 70 éves olasz autós, ehelyett a....
2021.09.19
A heti rajzunk készítője Kelemen István. Rajzának címe: Megyünk egy kört? ..
2021.09.19
A Müncheni Autószalonon bemutatott Cupra Tavascan Extreme E Concept az idén indult Extreme E....
2021.09.19
A napenergiával közlekedő és működő lakóautó prototípusának neve Stella Vita, és egy 17....
2021.09.19
Üzembe helyezte a hétvégén az ausztriai Villachban 1,6 milliárd eurós beruházással készült....
2021.09.19
A J.D. Power közvélemény-kutató intézet arra kérte az új autók tulajdonosait, hogy értékeljék,....
2021.09.19
Fokozott közlekedésrendészeti és mélységi migrációs ellenőrzést tartottak az autópálya Szabolcs-....
2021.09.19
Tedd le az autót, és válts aktív közlekedési formára! Tippek az Európai Mobilitási Hét alkalmából....